ChristyInge
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2009
- Berichten
- 2
Een twee jaar oude, nauwelijks gebruikte Philips DECT (CD1305s/22) gaf ineens zonder duidelijke aanleiding een knipperend WARNING weer. Batterijen misschien leeg? Ook al stond op het display aangegeven dat ze nog vol waren: ik heb ze toch vervangen.
Daardoor werd het toestel meteen gereset en verdween dat WARNING. Taal weer ingesteld op Nederlands en geprobeerd het toestel weer aan te melden bij het basisstation. Dat lukte niet. Voor de zekerheid een ander toestel afgemeld en weer aangemeld: geen probleem.
Batterij en basisstation zijn dus in orde.
Terug naar de Macro, waar ik hem heb gekocht. Sorry, wij zijn groothandel, de garantie is verlopen en dan gelden de regels van Consuwijzer niet. Ga maar naar Philips. Gedaan. Philips: u hebt met ons geen koopcontract, de leverancier is verantwoordelijk.
Wat nu? Weggooien? Zonde, zeker in deze tijd van duurzaamheid. Mijn laatste hoop is dus gevestigd op een slimme techneut die ook dit forum bezoekt.
Vast bedankt voor je moeite!
Daardoor werd het toestel meteen gereset en verdween dat WARNING. Taal weer ingesteld op Nederlands en geprobeerd het toestel weer aan te melden bij het basisstation. Dat lukte niet. Voor de zekerheid een ander toestel afgemeld en weer aangemeld: geen probleem.
Batterij en basisstation zijn dus in orde.
Terug naar de Macro, waar ik hem heb gekocht. Sorry, wij zijn groothandel, de garantie is verlopen en dan gelden de regels van Consuwijzer niet. Ga maar naar Philips. Gedaan. Philips: u hebt met ons geen koopcontract, de leverancier is verantwoordelijk.
Wat nu? Weggooien? Zonde, zeker in deze tijd van duurzaamheid. Mijn laatste hoop is dus gevestigd op een slimme techneut die ook dit forum bezoekt.
Vast bedankt voor je moeite!