Philips DECT meldt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristyInge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Een twee jaar oude, nauwelijks gebruikte Philips DECT (CD1305s/22) gaf ineens zonder duidelijke aanleiding een knipperend WARNING weer. Batterijen misschien leeg? Ook al stond op het display aangegeven dat ze nog vol waren: ik heb ze toch vervangen.

Daardoor werd het toestel meteen gereset en verdween dat WARNING. Taal weer ingesteld op Nederlands en geprobeerd het toestel weer aan te melden bij het basisstation. Dat lukte niet. Voor de zekerheid een ander toestel afgemeld en weer aangemeld: geen probleem.
Batterij en basisstation zijn dus in orde.

Terug naar de Macro, waar ik hem heb gekocht. Sorry, wij zijn groothandel, de garantie is verlopen en dan gelden de regels van Consuwijzer niet. Ga maar naar Philips. Gedaan. Philips: u hebt met ons geen koopcontract, de leverancier is verantwoordelijk.

Wat nu? Weggooien? Zonde, zeker in deze tijd van duurzaamheid. Mijn laatste hoop is dus gevestigd op een slimme techneut die ook dit forum bezoekt.

Vast bedankt voor je moeite!

garantie

Hoelang heeft u garantie op de telefoon?
Als het standaard 1 jaar is dan heeft de makro gelijk,maar als het 3 jaar is moeten ze de telefoon aannemen en opsturen,
ik had met de makro ook een soort gelijk probleem.
Maar na het tonen van de garantie termijn werd mijn apparaat ingenomen en opgestuurd.

Philips DECT

Het probleem is inmiddels opgelost. Er zat één jaar garantie op, maar omdat een telefoon langer dan één aar mee dient te gaan, heeft men mij uit coulance 50% terugbetaald.

Niettemin dank voor de reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan