Philips Duallayer brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Heey ik heb sinds een paar dagen nu een Philips Duallayer DVD brander, en ik vind dattie nog niet helemaal naar behoren werkt?

Als ik bijvoorbeeld een dvdtje kopieer en die op een DVD+R wil branden, krijg ik een buffer underrun als ik dat met InstantCopy doe. Maar als ik precies hetzelfde op een DVD+RW doe, gaat het perfect!

Daar snap ik dus geen DVD van... heb nu al 2 DVDtjes 'verbrand' en ging eerst even jullie hulp inschakelen voordat een derde dvdtje het slachtoffer werd van zinloosgebrand.

ken iemand mij uitlegge hoe dit kan? En/of hoe ik met iets anders een kopietje kan trekken van mn dvdtjes? Ik heb DVD X Copy platinum?

Bijvoorbaatdank ;)
Robin.

Hallo heb zelf ook veel problemen gehad met DVD x copy, ik denk dat het aan dat programma ligt. heb veel contact gehad met het bedrijf. Ik gebruik nu DVD Shrink 3.2 dat dat werkt als een zonnetje, nooit problemen. Er zit in die 3.2 versie ook een brand mogelijkheid via nero. Een aanrader.

Teun

Het gaat hier over InstantCopy... :confused:

Waarom doet ie het wel bij een DVD+RW en niet bij een DVD+R ?
DVD+R geeft een buffer underrun

Ik denk dat het aan de snelheid van het branden ligt. Bij dvd -rw brand je brander minder snel dan bij een dvd-r. dus zet de snelheid van het branden eens omlaag bij instant copy.

Goed gezien! Ik had het antwoord alleen al voor je post, maar dat was het inderdaad wel! Bij DVD-RW brand ie minder snel dan bij DVD+R, en in dit geval brande ie TE snel bij DVD+R...!

Opgelost :D

Bedankt allemaal!
Robin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan