Philips dvp630

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Had gelezen dat je je DVD speler kon flashen met nieuwe software.

Gedaan en gelukt alleen nu is mijn vraag welk soort fonts zijn
cp1254 en cp1250 ? Begrijp hier niets van en misschien slaat de vraag ook nergens op maar ik zit nu beetje vast.

Uitleg hoe en wat het extra's is. (p.s is link in firefox dus weet niet of iedereen hem kan lezen.)

Dacht dat als ik hem zou flashen ik nu externe subtitles bij mijn avi's kon zetten.

Heb ik dit nu verkeerd begrepen of niet?

BVD,

Wat bedoel je bandit?

Vindt het hier ook nog een keer. KLiK

Ik gebruik Tahoma font maar hij heeft het hier over 32px ik heb hem op 20px staan zou ik dan overnieuw de sub moeten aanpassen naar 32px en hem dan zo op schijf zetten?

Hoort Arial ook bij CP1250?

Heb oplossing gevonden op een ander forum en nu kan ik perfect subs kijken zonder te converteren met Virtual Dub.

Speler is een toppertje.:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatst door Danz
Heb oplossing gevonden op een ander forum en nu kan ik perfect subs kijken zonder te converteren met Virtual Dub.

Speler is een toppertje.:thumb: :thumb: :thumb:

Mogen wij dat ook weten ,leren we er ook weer van??

Oeps sorry wist niet dat er nog vraag naar zou zijn aangezien er geen responses of animo voor deze vraag was afgezien van Bandit. :o

Oplossing:

1. Firmware flashen met nieuwste update. (0112)
2. Avi en .srt op schijf zetten.(mogen meerdere films zijn).
Met gelijke naam.
3. Ondertiteling selecteren in discmenu dan klikken op de knop subtitles en staat er boven in het scherm divx subtitle selected.
4. Dan klik je in het menu je avi aan.
5. Film start druk dan op subtitle knopje en dan zien je je ondertiteling. (Dit werkte bij mij).

Lukt dit niet.

1 & 2 zijn het zelfde.
3. Start de film.
4. Druk op Disc menu selecteer dan de sub en speel de film verder en druk dan op subtitle knopje....TADA :D

Film met afzonderlijke ondertiteling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan