Philips externe harde schijf ac adapter kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Tot mijn verbazing ontdekte ik vandaag dat door een fout van mijn zus mijn externe harde schijf van Philips niet meer werkte. De kabel van de ac adapter kreeg ik er namelijk niet meer ingeplugd. Me vader is naar de winkel geweest en die zeiden dat de kabel van ac adapter mol is. Wat kan ik nu het best doen? Op de site van Philips zag ik niks staan over losse onderdelen van deze externe harde schijf dus ik heb net een nieuwe externe schijf, gehaald maar die kan ik binnen 8 dagen nog terugbrengen.

Ps. het gaat om de Philips SPE3051CC/00

Tot mijn verbazing ontdekte ik vandaag dat door een fout van mijn zus mijn externe harde schijf van Philips niet meer werkte. De kabel van de ac adapter kreeg ik er namelijk niet meer ingeplugd. Me vader is naar de winkel geweest en die zeiden dat de kabel van ac adapter mol is. Wat kan ik nu het best doen? Op de site van Philips zag ik niks staan over losse onderdelen van deze externe harde schijf dus ik heb net een nieuwe externe schijf, gehaald maar die kan ik binnen 8 dagen nog terugbrengen.

Ps. het gaat om de Philips SPE3051CC/00

Als je nog binnen de acht dagen termijn zit breng hem dan terug.....
Als dit niet gaat dan kun je miss. een universele adapter aanschaffen met een set van verschillende stekkertjes.

Grtz.

Nieuwe externe harde schijf kan ik nog terugbrengen ja. Maar waar haal ik een adapter vandaan die in deze Philips externe harde schijf past? Is namelijk zo'n groot rond ding met pinnetjes binnenin.

Vandaag heeft iemand voor me de schijf in een nieuwe behuizing gedaan. Als ik de schijf een beetje beweeg hoor ik wel dat ie een beetje los zit, maar hij doet het in ieder geval. Achteraf zag ik nog een site waar ik ook adapters kon bestellen met zo'n stekkertje met pinnetjes erin, maar zo is het ook opgelost en weet ik tenminste zeker dat het goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan