Sinds gisterenmiddag heb ik problemen met mijn MP 3 speler. Hij deed niets meer, waardoor ik hem ging resetten. Dat heb ik wel vaker gedaan en het is altijd goed gegaan. Maar toen ik weer naar mijn radiootje wilde luisteren, kreeg ik de melding dat het geheugen beschadigd was en of ik het wilde repareren. Ik heb op OK gedrukt en daarna kreeg ik de melding dat het gerepareerd was, maar dat het volledige geheugen gewist was. Dus ik ben al mijn platen kwijt (ca. 900 stuks) en kan ik allemaal opnieuw gaan downloaden. Toen ik even later mijn spelertje weer aanzette, kreeg ik dezelfde melding, maar dan in het Engels. Ik kom nu ook niet meer in het hoofdmenu. Nu heb ik geprobeerd om hem op mijn computer aan te sluiten, maar ook nu gebeurt er helemaal niets. De computer maakt geeneens een melding dat er een speler wordt aangesloten. Ook ben ik (tijdelijk?) die CD kwijt waar de handleiding op stond. Ik heb gisteren de hele middag naar lopen te zoeken.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nu moet doen om die speler weer goed te krijgen? Of weet iemand misschien of er een handleiding op Internet ervan bestaat?
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nu moet doen om die speler weer goed te krijgen? Of weet iemand misschien of er een handleiding op Internet ervan bestaat?