Philips Gogear SA5145

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Sinds gisterenmiddag heb ik problemen met mijn MP 3 speler. Hij deed niets meer, waardoor ik hem ging resetten. Dat heb ik wel vaker gedaan en het is altijd goed gegaan. Maar toen ik weer naar mijn radiootje wilde luisteren, kreeg ik de melding dat het geheugen beschadigd was en of ik het wilde repareren. Ik heb op OK gedrukt en daarna kreeg ik de melding dat het gerepareerd was, maar dat het volledige geheugen gewist was. Dus ik ben al mijn platen kwijt (ca. 900 stuks) en kan ik allemaal opnieuw gaan downloaden. Toen ik even later mijn spelertje weer aanzette, kreeg ik dezelfde melding, maar dan in het Engels. Ik kom nu ook niet meer in het hoofdmenu. Nu heb ik geprobeerd om hem op mijn computer aan te sluiten, maar ook nu gebeurt er helemaal niets. De computer maakt geeneens een melding dat er een speler wordt aangesloten. Ook ben ik (tijdelijk?) die CD kwijt waar de handleiding op stond. Ik heb gisteren de hele middag naar lopen te zoeken.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nu moet doen om die speler weer goed te krijgen? Of weet iemand misschien of er een handleiding op Internet ervan bestaat?

Ik had gisteren ook al lopen te googelen, maar ik kwam op een site terecht waar er werd beweerd dat de handleiding van deze speler nog niet bestond op Internet,
Sorry, maar wat betekent synchroniseren? Hoe doe je dat? Ik weet echt heel weinig af van de technische kant van computers.
En als ik dat ga doen, komt het dan weer goed met mijn spelertje?

Download eerst bij die link achter software en drivers de pc software en firmware.
Installeer de software eerst en kijk dan weer eens bij veel gestelde vragen over de hoe de nieuwste firmware bij te werken.

Heb je xp of vista??
Ik heb ook heel lang met een gogear gezeten die het niet meer deed totdat ik hem weer eens aansloot op een vista pc en die reparerde hem direct waar xp zelfs nooit de gogear zag

.

Ik heb Windows XP op de computer zitten en op de laptop hebben we Vista. Maar op de laptop heb ik die CD nooit geïnstalleerd.

Eindelijk heb ik mijn CD gevonden. Ik heb hem bekeken en ik moest inderdaad device manager downloaden. Dat heb ik gedaan en toen ik philips apparaatbeheer wilde openen kreeg ik de melding dat ik eerst Windows Media Player 11 moest downloaden om verder te gaan. Maar dat moet een legale versie zijn, en bij ons is het illegaal. (volgens mijn man een valse melding trouwens). Ik heb die melding al tijden. Als ik een legale versie wil krijgen, moet ik hem kopen voor € 141,00. Maar dat wil ik dus niet. En mijn speler wordt nog steeds niet herkend door de computer.
We hebben trouwens SP2 erop zitten.

Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd om hem op de laptop aan te sluiten en hij begon meteen te installeren. Maar uiteindelijk kreeg ik daar de melding dat het installeren mislukt was. Op onze laptop hebben we windows Vista en op de computer hebben we Windows XP.

Heb je het programma van de cd geinstalleerd of die van de site ?

Van de site. Ik krijg het niet voor elkaar om hem vanaf de CD te installeren. Ik zie geen link waar ik op moet drukken om hem via de CD te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan