philips Headset SHM3300 wordt niet door mijn computer gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

zZdavidZz

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
hoi iedereen ;).

ik heb laatst een koptelefoon gekocht :
http://www.consumer.philips.com/c/-/shm3300_00/prd/gb/

maar ik snap er niks van hoe ik dat ding aan moet sluiten...
voorop onze computer zitten de "poortjes" met de icoontkes van koptelefoontje en van de microfoon, maar als ik de stekkertjes er in stop, wordt hij niet gevonden :confused:
nu heb ik al wat op het internet gekeken maar daar word ik ook neit veel wijzer van ...
dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:thumb:

MVG David

De koptelefoon doet het gewoon zonder speciale drivers.
Heb je geen geluid uit je koptelefoon dan?
De microfoon hoef je ook niet speciaal te installeren lijkt me.

De manual is uiterst eenvoudig: Stop de donkergrijze stekker in de koptelefoon poort en de lichtgrijze in de microfoon poort.

nee, als ik hem aansluit, komt het geluid uit de normale geluidsboksen, en als ik die afsluit heb ik helemaal geen geluid. en me microfoon doet het ook niet ...:shocked:

Zijn je voorste ingangen uberhaubt aangesloten op het mobo?

En wat als je de koptelefoon op de plek van de boxen plugt?

dan werkt het, alleen het stekkertje van de mic dan nergens in =S

en ik weet niet of de voorste ingangen aangesloten zijn.
Als ik bij realtek HD audio configuratie kijk, zit er een soort grijze gloed bij de 2 voorste ingangen 9 ( misschien betekend dat dat ze niet zijn aangesloten )
bij mij achter op de pc zitten ook van die ingangen, maar ik weet niet welke ik dan moeten hebben voor de koptelefoon en de mic ;S

ik heb:

een oranje met cenn bass eronder
een zwarte met sur-1
een grijze met sur-2
een groene met front out
en een blauwe met line-in

ik hem nog even een testje gedaan, als ik de stekker van de koptelefoon in front out stop heb ik perfect geluid, alleen de mic nog...:confused:

Kijk eens in het configuratiescherm bij hardware en geluiden en dan geluid. Je krijgt dan een nieuw scherm. Staat er onder het tabblad opnemen je luidspreker ook vemeld? Zo ja, probeer deze dan eens via die weg te configureren.

Uiteraard wel als je de microfoon ingeplugd hebt.

nee, die staat grijs.
ik zal vanavind mijn kast een erafhalen om te kijken of die voorste groene en roze wel aangesloten zijn;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan