Philips HTS3538/12 5.1 Home cinema set op xbox 360 slim. geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vendrix

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Hallo,

Ik heb sindskort een Philips HTS3538/12 5.1 Home cinema set aangeschaft.
Op de tv werkt die perfect, maar heb zelf geen idee hoe ik het geluid op mijn xbox360 slim kan krijgen...

Kijk op de achterkant van de versterker. Als daar HDMI inputs zitten moet je de Xbox daarop aansluiten. De HDMI output moet je dan naar je tv doen.
Ik weet niet hoe deze set eruit ziet qua versterker dus ik kan er eigenlijk niks over zeggen. Wat meer info zou dus wel fijn zijn.

Misschien dat dit helpt?

gegevens van de home cinema:

Subwoofer (Watt): 100
Center speaker (Watt): 100
Aantal satelliet speakers: 5
Satelliet speakers (Watt): 100
Totaal vermogen (in Watt): 600
Speakersysteem: 5.1
Weergave: CD, CD-R, CD-RW, DivX, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, JPG, MP3, SVCD, Video-CD, WMA
Harde schijf: Nee
Tuner: Ja
Voorkeuzezenders: 40
Digitale decoder: Dolby Digital, Dolby Pro Logic II, DTS
Optische uitgang: Nee
Optische ingang: Ja
Coaxiale uitgang: Nee
Coaxiale ingang: Nee
S-Video: Nee
Component uitgang: Nee
HDMI-Uitgang: Ja
3D: Nee
Smart TV: Nee
Hoogte (cm): 5,8
Breedte (cm): 36
Diepte (cm): 32,5
Kleur: Zwart
Merk: Philips
Fabriekstype: HTS3538/12

foto home cinema:
2hd1pno.jpg

Foto achterkant:
68cu2x.jpg

Foto achterkant tv(LG tv):
es1893.jpg

foto xbox achterkant:
10paukw.jpg

hoop dat dit helpt!
als je meer nodig hebt zeg t maar.
ook als je meer info wilt :)

Dat helpt zeker! Ik zie dat je wel een HDMI out heb (dat is logisch) maar ik zie geen HDMI in dus de optie die ik eerder gezegt heb gaat helaas niet door. Wat je misschien wel kan doen is een optische kabel kopen. Op de versterker staat Optical in, en op de xbox staat s/pdif. Als je daar een kabel voor koopt moet het denk ik wel werken. Het probleem is alleen dat ik niet weet of Optical en s/pdif hetzelfde is. Dat zou je dan aan iemand anders moeten vragen. sorry.

Het probleem is alleen dat ik niet weet of Optical en s/pdif hetzelfde is. Dat zou je dan aan iemand anders moeten vragen. sorry.
s/pdif kan zowel elektrisch (coax) als optisch zijn.
Dus als beide optisch zijn (en dat zijn ze)kun je ze op elkaar aansluiten. (glasvezel kabeltje of terwijl "toslink" tussen xbox en hcs)

Bedankt voor de reacties,
Dus het enige wat ik moet doen is een toslink kabeltje kopen en die aansluiten op de xbox en de versterker?

Yep. En wel even instellen in de xbox dat audio spdif is. (En dan ingang op versterker kiezen natuurlijk.)
En voor video ook de xbox aansluiten. (HDMI)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan