Philips lcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

adrie1

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Heb sinds enkele maanden een Philips lcd type 9731/D10 heb een pracht van een beeld maar heb op enkele zenders boven in beeld een tiental onderbroken streepjes (- - - - -) ik heb hierover contact gehad met philps deze vertellen mij dat de oorzaak gezoch moett worden bij mijn digitale decoder van samsung. Kontakt opgenomen met samsung deze vertellen dat het aan de lcd ligt. Heb zonder decoder geprobeert en de streepjes zijn verdwenen.Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak (heb al een update uitgevoerd voor mijn decoder) is en hoe ik dit opgelost kan krijgen.
Met vr. groet
Adrie

Zonder de decoder heb je het probleem niet, dus dan lijkt het toch aan de decoder te liggen.

Misschien deze ff op een andere tv proberen?

Heb al op een andere tv geprobeert maar dan doet het probleem zich niet voor.Dus m.a.w hoe krijg ik dit opgelost.
Adrie

Heb al op een andere tv geprobeert maar dan doet het probleem zich niet voor.Dus m.a.w hoe krijg ik dit opgelost.
Adrie

Heb je bij de test met de andere tv wel dan dezelfde aansluiting geprobeerd.
Ik bedoel als je het probleem hebt met de digitale decoder via hdmi dan zou je met het proberen op een andere tv ook de hdmi uitgang moeten gebruiken anders is de test waardeloos.

Heb je bij de test met de andere tv wel dan dezelfde aansluiting geprobeerd.
Ik bedoel als je het probleem hebt met de digitale decoder via hdmi dan zou je met het proberen op een andere tv ook de hdmi uitgang moeten gebruiken anders is de test waardeloos.
,
Heb op verschillende manieren via hdmi en ook via scart geprobeerd bij beide hetzelfde resultaat bij de lcd blijven de streepjes,bij de andere deze heeft geen hdmi aansluiting (geen lcd) zijn de streepjes verdwenen met de scart kabel

Dus:

Lcd: via decoder

HDMI: strepen
Scart: strepen

Gewone tv: via decoder

Scart: geen strepen.

Klopt dit?
Maakt het nog uit of de coax erin zit ja of te nee.

Laatst bewerkt:
Dus:

Lcd: via decoder

HDMI: strepen
Scart: strepen

Gewone tv: via decoder

Scart: geen strepen.

Klopt dit?
Maakt het nog uit of de coax erin zit ja of te nee.
Het geen wat u aangeeft is hetgeen wat ik gedaan heb en zie . Zonder decoder lcd geen strepen.Of de coax erin zit of eruit maakt geen verschil.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan