Philips Lightscribe probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pebbam

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
help ik ga met dingen gooien!!!!

ik heb een maand de Lightscribe brander van Philips.
1 keer geprobeert werkte fantastisch.
nu 4 weken later wou ik wer een cd bedrukken , helaas herkent mijn pc de brander niet meer als een lightscriber maar als een cd???
vervolgens de lightscriber in een andere pc gezet ook weer nero 6. eropgezet en helaas het zelfde probleem.
ik kan wel dvd's en cd's branden maar cd's lightsriben lukt dus niet hij blijft maar mekkeren over dat er geen lighscribe systeem aanwezig is.
heeft iemand een idee???????

een ieder alvast bedankt

ik denk dat er geen andere mogelijk niet meer is dan dat er iets mis is met je toestel.
Hij heeft toch nog garantie

bedankt voor de reactie lamp,
nee dat is het niet heb hem in de winkel op een kaal windows geinstaleerd en daar werkte het.

Ja ook ik heb sinds een week problemen met de philips brander Lightscribe het zelfde als jou ik heb hem 3 maanden perfectwerkend maar nu herkend nero geen lightscribe brander meer gewoon branden gaat goed maar geen lightscribe wie weet de oplossing ??
Bij Nero rom opties lightscribe ziet hij de brander van philips niet dvdr16lsk/00 het vakje blijft leeg.

Laatst bewerkt:
probleem is opgelost.
heb de machine programma voor programma opnieuw geinstaleerd, waarbij steeds gekeken of de lightsriber nog herkent werd.
en........ ja na installatie van MAGIC VIDEO was de lightscriber weg.
met andere woorden het programma Magic Video doet iets met een dll of drtiver wat hij niet moet doen.
helaas door verwijderen van Magic Video kwam de herkenning niet terug. gelukkig vlak daarvoor een mirror gemaakt . door deze te gebruiken werkte alles weer.

Nee helaas helpt dit bij mij niet Philips gebelt en die geven het advies download bij nero cleantool installeer nero opnieuw installeer lightscribe ls-hsi opnieuw firmware brander updaten naar p 1.9 maar helaas dat helpt allemaal niet het vakje bij nero burningrom voorkeuren waar de brander zou moeten staan blijft leeg :( :(

Laatst bewerkt:
barracuda,
ik raad je aan om het zelfde te doen als ik programma voor programma installeren en steeds controleren wanneer het fout gaat.
vergeet niet regelmatig een ghost te maken scheelt erg veel tijd.
succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan