Philips monitor niet op stand-by

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Ik heb een Philips 196V monitor.
Als ik de pc uitzet of op de slaap of sluimerstand zet, gaat hij niet op stand-by. Hij blijft springen met "Check cable connection" Hoe kan ik instellen dat ie op stand-by gaat?

Vriendelijke groet,
xp2

Laatst bewerkt:
De scherm ondersteunt slaapstand. Je VGA kaart vermoedelijk ook. Maar heb je dat in Windows aangezet? Verder was er ooit een firmware upgrade en zijn er drivers ervoor.

ik weet niet waar ik dat in Windows moet instellen, kan je mij dat vertellen?

hartelijk dank, xp2

Vroeger kon je bij XP onder de beeldschermoptie schermbeveiliging instellen. Ik zal eerst proberen of het mogelijk is, dat de scherm na 10 minuten niet gebruikt te zijn op zwart gaat. Heb je trouwens nog steeds XP of al Windows 7?

Als mijn beeld op zwart gaat, zegt hij hetzelfde als op de slaap -of sluimerstand. En ik heb al Windows 7.

groet, xp2

Zou het kunnen dat het aan de monitor ligt? Kan je b.v. tijdelijk een ander monitor gebruiken en kijken, of dat probleem dan nog bestaat?

Heeft de scherm ooit goed gewerkt?

Ik had het gebruik van XP uit je profiel gehaald...

Hoi,
Maar nee, ik kan geen ander beeldscherm gebruiken. Want ik heb alleen deze. En hij is net nieuw. Dus ik zou het ergens moeten kunnen instellen, toch?
Maar misschien kan hij niet anders dan die melding geven... ik heb al bij de instellingen van het beeldscherm zelf gekeken. Daar zie ik niets wat met stand by heeft te maken. En ja, van XP, dat denken wel meer leden van Helpmij.nl. Maar ik heb toch echt Windows 7!

Vriendelijke groet, xp2

Indien je zelf geen ander scherm kan proberen (heb je de oude nog?) dan blijft alleen of je je monitor aan een ander computer kan gebruiken. indien je je computer een echte shutdouwn geeft, dan moet de scherm, indien hij fatsoenlijk werkt, op standby gaan. Dat zal die ook moeten indien je het beeldschermkabel uit de computer haalt. Doet die dat dan nog steeds niet zou ik de fabricant bellen voor garantie of terug gaan naar de winkel.

het is niet een probleem maar ik wilde weten of ie op stand by kan. Maar als ik de pc uitzet of op de slaapstand zet, zegt de monitor hetzelfde: Control cable connection.

Groet, xp2

Het lijkt toch op een monitor probleem. Kan je de scherm aan een ander computer testen? Anders terug naar de winkel. Dat hoort niet zo te zijn.

Ok. Maar verder doet ie het goed hoor. Dus. Ik ga niet helemaal naar die winkel rijden, als hij alleen maar niet op stand-by gaat.

Groet, xp2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan