Philips router SNB 5600/00 versus Ziggo probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Astol
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Astol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
1
Het lukt me niet om de installatie te voltooien!
Ik heb de router aangesloten volgens schema (cd wizard) en alle lampjes die horen te branden die branden, kom ik op het punt waarbij ik drie opties kan kiezen nl. 1) vast IP adres, 2) Dynamische IP adres en 3) gegevens van je provider ingeven. Ik heb alles geprobeert, maar halverwege, dus wanneer de parameters worden opgeslagen gaan alle lampjes op één na uit, die van de stroom! Heb ik dan de verkeerde gegevens ingevuld of is dit iets dat bij Ziggo ligt, schiet mij maar lek, ik weet het niet meer.
 
Je dient in ieder geval optie 2 te nemen.

Wat vaak de juiste methode is:

Router instellen voor gebruik Ziggo. Daarna haal je deze af van het stroom. Haal nu het modem van het stroom en wacht even. Zet het modem daarna weer op het stroom en wacht totdat alle lampjes branden die noodzakelijk zijn.

Sluit dan pas je router aan op het modem en zet deze op het stroom.
 
Via mail ontvangen:

Hey M@ario, Super bedankt voor deze tip!:thumb: Ik heb er echt een week mee zitten stoeien, degene gebeld waar ik de router heb gekocht, ook hij kon me niet op weg helpen, dus maar ingeschreven bij HelpMij.nl, nog geen 10 minuten later had ik het verlossende antwoord!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan