Philips SPC900NC Camera prog wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

replay1981

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
hallo ik heb een vraag over mijn webcam. het gaat om een webcam van philips, model SPC900NC. ik heb hem nog maar pas aangeschaft en hij installeerde gewoon alles deed het perfect. nu heb ik mijn windowxp weer schoon geinstalleerd en het lukt me nu ook om alle updates van windowsxp uit te voeren. maar sinds dien wil de setup van mijn webcam niet doorgaan, hij blijft gewoon hangen en er gebeurt niks meer. de cam zelf wordt wel gewoon gedetecteerd enzo. overigens wil incredimail ook al niet installeren, hetzelfde probleem.

weet iemand een oplossing voor mij want ik kan nu dus geen foto's maken met mijn webcam op normaal formaat en ook niks instellen. :( please help mie!

groetjes

Laatst bewerkt:
Verwijder die cam en de software ervan en start je pc zonder cam en installeer dan je software.
Wordt er bij het installeren gevraagd om je cam in te steken dan doe je dat en anders sluit je de pc uit en steek je de cam er terug in en opnieuw opstarten.

ja dat had ik al gedaan want er staat ook in de handleiding duidelijk dat je eerst de software moet installeren en dan opstarten en dan pas je cam aan te sluiten. maar mijn probleem is dat het installatie programma blijft hangen en gewoon niet doorgaat.
heb ook het programma gedownload van de officiele productpagina van philips, maar dat werkt ook niet, want dat is alleen de losse .exe van Vlounge (het programma) en die werkt dan niet zonder de andere files, dus daar heb ik ook niks aan.....ik weet 't ff niet meer :confused: haha! als iemand nog iets weet hoe ik Vlounge toch geinstalleerd kan krijgen zeg 't ff,

groetjes

Doe eens een systeemherstel van voor de updates van windows en daarna de cam installeren.

Je zegt dat je windows opnieuw hebt geïnstalleerd.
Is dit allemaal goed gegaan?
Je apparaatbeheer ziet er goed uit en je bent virusvrij (dus geen internetverbinding tijdens de installatie).

Admin_Frisian zei:
Je zegt dat je windows opnieuw hebt geïnstalleerd.
Is dit allemaal goed gegaan?
Je apparaatbeheer ziet er goed uit en je bent virusvrij (dus geen internetverbinding tijdens de installatie).

Ja klopt, maar toen het prog van me cam niet meer goed wou installeren, heb ik de laatste update van windows (hotfix) geuninstalled en nu installeert ie prima :thumb:
dus mijn probleem is al opgelost, ik had op de link geklikt hier van vraag is opgelost, ik dacht dat dat er dan bij kwam te staan ofzo maar dus niet haha. maarja het was dus een update van windows, ze zijn niet altijd goed dus.....nou cu all later

groetjes

Ik had niet gezien dat je vraag al op opgelost stond, maar nu is het in ieder geval duidelijk wat je probleem heeft veroorzaakt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan