Philips TV + Humax = rare trouble

Status
Niet open voor verdere reacties.

owenpuch

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hoi

Sinds kort doet onze tv erg raar, heb geen idee waar het aan ligt
Het beeld klopt van geen kant

foto's:

3c9697dc.jpg

c76c9f4e.jpg

Het gaat over na ongeveer 100x zappen en door de menu's heen lopen

Het gebeurd echt elke keer als we het spul aan zetten.

Het is allebei net een jaar oud ongeveer.
Software is allemaal up to date!!

Euh snap je niet helemaal, Tv via ziggo,
pakket type: extra

Humax 5050c

Hoi,
verschillende opties: verbreek van beide apparaten de netstroom en sluit ze weer aan. Probeer anders ook nieuwe batterijen in de afstandbedieningen.
Zelf heb ik een led tv van Philips met C1+ module (ook Ziggo). Op een gegeven moment kreeg ik steeds de melding dat de HD en Digitale kanalen gecodeerd waren behalve Ned 1 terwijl het voorheen allemaal wél werkte (gelukkig heb ik ook nog digitale schotelontvangst). Op een helder moment heb ik de netstroom v.d. tv afgehaald en weer ingestoken en voila het werkte weer als vanouds.
Wat ik wil zeggen is, dat je de huidige generatie TV's niet als TV's moet benaderen maar als een PC met een groot beeldscherm.:D
Per slot van rekening zit er ook een netwerkaansluiting op. :D

Laatst bewerkt:
Je hebt ook het extra pakket, dan krijg je 2x beeld:P
Ik zou beginnen met een andere kabel van Humax naar TV. Misschien zit daar het probleem.
Doet de TV ook weer normaal na een tijd wachten en niks doen? Dan lijkt het op een defect in de TV. Je kunt nog een cross-check doen: sluit een ander apparaat aan op de TV, het liefst op dezelfde manier als die Humax. Hetzelfde kun je met dat Humax kastje doen, sluit het aan op een andere TV. Dan weet je al meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan