Philips TV met CI/smartcard slot aansluiten op Canal Digitaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Hallo allemaal,

Ik heb een Philips TV 32 plf 3406 waarin een CI slot aanwezig is.

Vlgs de documentatie van Philips zou ik dan geen ontvanger nodig hebben en de kanalen via de TV kunnen instellen.

Ik overweeg om een abonnement af te sluiten met Canal Digitaal.

Mijn vraag is nu: Klopt het dat ik dan alleen de schotel moet laten monteren en verder alleen een CI module met smartcard te kopen? En welke aansluiting komt er dan van de schotel op de TV? Ik zie bij de TV geen speciale schroefaansluiting voor de kabel.

Bij Canal Digitaal heb ik nu twee keer om info gevraagd maar krijg geen reactie. De Philpis handleiding geeft ook geen verdere info.

groet, Loek.

het ci slot wat aanwezig is is niet voor schotel ontvangst.
deze is bijvoorbeeld voor upc of ziggo of kpn.

Hallo

Volgens de info die ik terug kan vinden , bezit deze t.v. zelfs geen ingebouwde satellietontvanger ...

Indien dit klopt , zal dit ... "Klopt het dat ik dan alleen de schotel moet laten monteren en verder alleen een CI module met smartcard te kopen? " niet lukken.

Indien je echter een extra losstaande satellietontvanger met c.i. aanschaft , uiteraard wel.

Peter

Hallo

Volgens de info die ik terug kan vinden , bezit deze t.v. zelfs geen ingebouwde satellietontvanger ...

Indien dit klopt , zal dit ... "Klopt het dat ik dan alleen de schotel moet laten monteren en verder alleen een CI module met smartcard te kopen? " niet lukken.

Indien je echter een extra losstaande satellietontvanger met c.i. aanschaft , uiteraard wel.

Peter

Dag Peter,

Volgens de documentatie zit er ingebouwd een CI + common interface aansluiting. Philips vermeld ook "Geintegreerde MPEG-4 tuner voor HD ontvangst zonder set-top box".
Tuner/ontvangst transmissie Digitale TV: DVB-C MPEG2 en MPEG4, DVB-T MPEG2 en MPEG4.

Daarom dacht ik geen ontvanger nodig te hebben.

groet, Loek.

Hallo

Dit:

"Philips vermeld ook "Geintegreerde MPEG-4 tuner voor HD ontvangst zonder set-top box".
Tuner/ontvangst transmissie Digitale TV: DVB-C MPEG2 en MPEG4, DVB-T MPEG2 en MPEG4."

"TV: DVB-C MPEG2 en MPEG4" --> Digital Video Broadcasting - Cable

" DVB-T MPEG2 en MPEG4" --> Digital Video Broadcast - Terrestrial

Is slechts bevestiging dat er dus GEEN sattelliettuner in deze t.v. zit.

Peter

bedankt voor de reacties, Loek

dat vertelde ik gisteren al om 17.57 :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan