Philips TV problemen. graag hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmsterdamR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
3
Beste lezers,

Ik heb sinds kort een nieuwe Philips LCD TV 22ITI. Bij het aansluiten van mijn tv heb ik een paar problemen. Ten eerste maak ik gebruik van het glasvezelnetwerk van Lijbrandt in Amsterdam en zit er een contactdoos in mijn wand, waar ik geen geschikte kabel voor kan zien te vinden. Mijn buurjongen had een oude kabel die ik tijdelijk kon gebruiken, maar toen kwam het volgende probleem, mijn tv kan maar 12 zenders scannen en als ik die wil bekijken is er een melding met 'gescrambeld programma'. Bovendien krijg ik bij het aansluiten van een dvd speler (Proline) slecht beeld dat trilt of flikkert, ligt dit allemaal aan mijn tv?
Is er iemand die mij kan helpen met een goede kabel en het oplossen van het beeld?
Alvast heel erg bedankt!:thumb:
 
Kun je 2 foto's maken?
1 van de aansluiting in de muur (detail foto) en 1 van de oude kabel, waarmee je nog beeld hebt.
 
foto's

hey,

bedankt voor je reactie. Ik heb geen fototoestel hier, maar kon op google images wel een foto vinden van hoe het er bij mij uitziet:

doosjekd2.jpg


en de oude kabel is een normale coax kabel, waar ik helaas dus geen foto van kan regelen.
Bij voorbaat dank;)
 
Ok, en welke kabel heb je nu nodig?
 
kabel

volgens mij een normale antennekabel voor een tv. het verschil tussen de oude geleende kabel en mijn eigen is dat het pinnetje van de plug iets groter is bij het open rondje van de kabel. Weet u toevallig ook wat de melding 'gescrambeld programma' betekent en is het mogelijk dat het probleem bij mijn tv ligt, aangezien ook de dvdspeler niet goed werkt?
 
Dat ziet er uit als een normale coax-kabel.
In elke bouwmarkt te koop.

Beste is een "Coax 9" of "Coax 12".


Die melding ken ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan