philips tv van mediamarkt dec. 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk ben ik geen fan meer van Philips. Vaak problemen met compatibiliteit met bv digitale tv of gameconsoles en ook duur vergeleken bij andere merken.
Voor deze prijs heb je ook een Samsung smart tv met quadcore in plaats van dualcore en ook nog eens ethernet aansluiting. En ook qua beels is Samsung vaak mooier dan Philips.

Voorbeeldje:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-ue40j6200-1375156.html
 
Beetje rare vraag, wat zijn je eisen? , voor in de auto is het niks
 
Ik heb weinig hoogdravende eisen..mss dit, kwalitatief goed beeld bij sportwedstrijden/muziek. De toegevoegde toeters en bellen zal ik weinig gebruiken denk ik.
Heb ook even wat reviews bekeken, die zijn er toch meer dan van Samsung. Stemt me hoopvol.

Keuze toch op Philips gevallen, omdat bijv. huidige Philips tv nog prima functioneert, toch al 8/9 jaar in bezit. Blijf je al gauw bij hetzelfde.

Thx iig jij ook Buick. Mening over beeld etc. is m.i. gewoon toch gewoon iets persoonlijks.

Thx voor het mee prakkezeren.

:)
 
Ik heb een Philips Ambilight monitor en het bevalt prima ook al gaat het niet precies gelijk met het beeld. Deze TV heeft beide kanten verschillende tinten. Het contrast van het beeld is verbeterd door de achtergrond LED's plaatselijk te dimmen. Ook geluid is meestal prima bij Philips maar de voet die zou wel eens niet te verstellen kunnen zijn.
 
Het eerste wat ik aan de verkoper vroeg was of het ambilight uit te zetten is. Ja dus.
Dat dimmen is mss wel een idee.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik heb de zoekresultaten uit die link eens bekeken en er blijkt niets aan de hand.

Bij de zelfde zoekactie met "Samsung" lijkt er ineens wel van alles loos.

Kortom, dit is weer niet erg wetenschappelijk.

Je hebt er misschien wel eens van gehoord, dat Japanse auto's de beste zijn? Denk dan nog eens na voor dat je zomaar wat over het Verre Oosten zegt. Waarom zouden deze bedrijven de goede naam van Philips gekocht hebben voor veel geld denk je? Vanavond nog naar een Philips gekeken en zoals gezegd heb ik zelf een monitor van dit kennelijk nu "onbekend merk," blijf dromen want het zijn echt wel beeld kanonnen.
 
Ik heb de zoekresultaten uit die link eens bekeken en er blijkt niets aan de hand.

Vraag dat maar eens aan UPC of Ziggo klanten die maanden slecht beeld hadden of alleen een groen beeld omdat Philips bij hoog en laag bleef volhouden dat het aan de mediabox lag, terwijl exact hetzelfde probleem ook bij andere apparatuur speelde tot bij gameconsoles.
De enige optie was om RGB te gebruiken waardoor je kwaliteit verloor. En nog steeds is het overgrote deel van de tv's die problemen hebben met o.a. Horizon, van het merk Philips.
 
We zijn, hier in elk geval, geen lid van de consumentenbond en komen niet verder dan één iemand die vier of vijf sterren geeft zonder te weten waarom.

De Mediamarkt is in ieder geval van de laagste prijs en terugbreng garantie. Het is zaak om meteen te beginnen met accessoires want om reden van bepaalde spelers, set-up boxen of geheugenkaarten/USB sticks kan je de televisie terugbrengen of laat je van tevoren goed informeren over wat je met de televisie doen wilt. Dan is er niets aan de hand.
 
Je hoeft geen lid vd consumentenbond te zijn.... bijna alle grote bibliotheken kun je die edities inzien......
Dus kun je vergelijken, dus kwestie van moeite doen.....:cool:
 
Nogmaals, ik wil geen bijzondere dingen met de Philips TV, geluid, beeld, voornaamste voor me. Ik ben me ervan bewust dat je tegenwoordig van alles kunt met de TV , de zgn toeters en bellen. Ik ga nog wel eens rondsnuffelen bij de Mediamarkt voor evt. accessoires, gewoon uit nieuwsgierigheid.:d

en de Samsung nog eens van dichtbij bekijken. Beslissing staat niettemin toch nagenoeg vast.
Ik weet dat de Philipstak destijds verkocht is aan ik meen LG. Ben nu eenmaal een Phiips adept, heb zelfs een Phiips stofzuiger. Lol.

Die Horizon is van Ziggo, dat kastje met -tig mogelijkheden heb ik (nog niet) eens. Ziggo medewerker bood het wel aan- voor even afgewimpeld - schijnt -tig te schelen qua beeldkwaliteit zelfs bij mijn huidige HD ready Philips.

OK guys, thx voor jullie constructieve commentaar iig.

Toppie. :thumb:
 
Deze Philips tv is inmiddels dan eindelijk gekocht/geinstalleerd. Is het tegenwoordig normaal dat er geen handleiding meer wordt meegegeven?
Heb de handleiding toen maar via google opgezocht en deze gevonden.

Zat per ongeluk op de tv unit en zag op tv dat er een menu oppopte om instellingen te wijzigen. Heb t toen maar op gewoon wit gezet maar wil toch terug naar de kleuren. Vandaar mijn zoektocht naar de handleiding. :rolleyes:

Zet het pdf bestand maar even hier om te downloaden.

http://download.p4c.philips.com/files/4/40pfk6510_12/40pfk6510_12_dfu_nld.pdf
 
6510 series Handleiding

40PFK6510
50PFK6510
55PFK6510

Ik ga ook even naar deze TV kijken bij Media Markt, want vanavond heb ik de laatste beelden op de Sony Trinitron gezien. Veel plezier
 
@Alfred2:Loop dan eerst even langs de bieb ... ;)
@ joanne: fijn dat je iig eruitgekomen bent met die TV:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan