tonvanleeuwen
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jan 2001
Ik kan mijn camera niet instellen op 60 beeldjes per seconde terwijl deze het volgens de specificaties wel moet ondersteunen. Wanneer ik dat toch aan klik in de eigenschappen van de webcam (onder MSN) dan slaat de internet explorer er uit. Ik kom tot maximaal 30 beeldjes per seconde. Bovendien is de cam zo traag terwijl ik de laatste drivers al geladen heb bij Philips. (wat overigens ook een onderneming is, nog nooit heb ik zoveel moeite moeten doen om drivers te laden). Herkend iemand dit probleem? Ik heb zo hier en daar al wat meer gezien over de philips vesta pro maar niet concreet dit probleem wat ik ervaar. Op de site van Philips vind ik niks. Ik werk met XP Pro, MSN 6.0 en drivers voor de cam zijn dacht ik v1.3.
Wanneer ik de software van Philips installeer is de webcam goed. Ook als ik in MSN rechtsonderin op het kleine pijltje klik voor de webcam eigenschappen dan zie ik een perfect beeld wat realtime reageert. Het preview venster echter wat rechtsonderin staat reageert helemaal niet realtime.
Wanneer ik de software van Philips installeer is de webcam goed. Ook als ik in MSN rechtsonderin op het kleine pijltje klik voor de webcam eigenschappen dan zie ik een perfect beeld wat realtime reageert. Het preview venster echter wat rechtsonderin staat reageert helemaal niet realtime.
Laatst bewerkt: