Philips webcam probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

balousenna

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2005
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een philips pca635vc webcam gekregen maar krijg hem niet aan de gang. heb de adapter en alles aangesloten, maar doet helemaal niks...windows zegt wel dat ie een nieuwe camera heeft gezien (met type nr en al) maar als ik de driver (windows 98) installer...gaat ie niet werken...kan het een probleem zijn dat ik op XP draai en er geen driver te vinden is voor Xp en alleen maar win 98???

Wie kan mij hiermee helpen....?

Alvast bedankt

die driver voor 98 gaat echt niet werken hoor op xp,als er geen drivers voor xp zijn zal het zo moeten werken

Mmm dat word dan dus vrij lastig...oftewel..heb er nu niks aan begrijp ik?

Ik heb ff vlug gegoogled, maar ik kan echt geen driver vinden van die webcam, geschikt voor Windows XP of Windows 2000.

WinXP herkent de webcam zelf ook niet?

Geplaatst door balousenna
Mmm dat word dan dus vrij lastig...oftewel..heb er nu niks aan begrijp ik?

Je moet natuurlijk wel een driver voor XP hebben en niet die van 98 gebruiken in WinXP.

Maar er bestaan geen WinXP/Win2000-drivers voor deze webcam:
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=PCA635VC&scy=NL&slg=NLD

attachment.php

http://www.pcpbenelux.philips.com/getpage.php?docref=9999

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    33,2 KB · Weergaven: 56
xp zegt wel wel van nieuwe hardware gevonden en zegt zelf ook van philips pca635vc enz maar als ik dan zeg van driver automatisch installeren zegt ie dat ie hem niet kan vinden zou er geen universele driver voor zijn die hem pakt of iets dergelijks

Nee, jammer genoeg niet.

Et is ook raar achteraf dat XP hem wel herkent, maar zelf niet over een juiste driver hiervoor beschikt.

Maar ach, een nieuwe webcam hoeft niet eens zo duur te zijn hoor.

koop maar een mooie logitech:D
ik heb ook al heel goeie resultaten gezien van een cam van 14 €

Geplaatst door Bertus
koop maar een mooie logitech:D

Geef dan ook een goede redenering op.

Ik kan ook wel zeggen; ''koop een mooie Trust'', maar wie weet wil de topicstarter helemaal geen andere of nieuwe webcam.

dan ga ik dat denk ik inderdaad maar doen, maar ja kreeg hem en hij werkte niet dus dacht jullie weten vast wel raad hiermee ;) maar wat niet is kan ook niet gemaakt worden he...maar toch bedankt in ieder geval:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan