Phocus LCD TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardbakker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Phocus LCD tv, het probleem is als volgt: Het beeld is bagger. Het flikkert continue en het is niet echt scherp. Ik denk er nu al aan om een andere tv aan te schaffen maar eerst post ik het even hier.

We krijgen eind april ook digitale tv van KPN. Iedereen zegt dat digitale tv het probleem oplost maar volgens mij niet. Het beeld is echt zo waardeloos. We kijken nu via de kabels van UPC.

Word het beeld echt zoveel beter van digitaal tv? want vroeger stond altijd de tv aan, en nu altijd uit. Ik schaam me gewoon kapot voor zo'n bagger beeld. Beneden hebben we een panasonic breedbeeld (maar wel met een bak erachter) en daar kijk je nog normaal goed mooi tv en dat zal er wel goed vooruit op gaan denk ik

iemand die mij kan helpen? ik heb namelijk zin om me even uit te leven op die ** tv:mad::mad::rolleyes:

het beeld wordt zeker veel beter door digitale tv maar heb je een groot scherm? dan zou ik voor een ziggo of upc digitale tv abonnement gaan en een niet heel groot scherm (totn100 cm) kun je beter voor digitenne van kpn gaan(goedkoper)

De keus voor Digitenne of een ander pakket zou ik niet laten afhangen door de grootte van het scherm. Digitenne is dan wel goedkoper maar bied ook minder zenders dan bijv. UPC. Dat moet je ook meerekenen.

In mijn beleving is een LCD en digitale tv een prima keus. Het verschil tussen mijn lcd (analoog) en de lcd (digitaal UPC) in de huiskamer is enorm. Nu zal de tv daar best aan bij dragen, al zijn het allebij A-merken, maar ik zou even wachten alvorens een nieuwe tv aan te schaffen.

digitenne is eerder binnen

beeld is nog steeds slecht:( heel slecht:(

ik probeer morgen de samsung tv van mij oom hier even, maar zou iemand mij een goede lcd full hd tv aan kunnen raden? Ik heb niet veel geld te besteden maar wil wel goed tv kijken

ik zag een mooie staan bij media markt. 239.- van het merk lg. Hij is full HD

is dit wat??

Mvg,
Richard Bakker

LG is een prima merk zover ik weet, en over mijn Samsung ben ik ook zeer tevreden. Garantie afhandeling bij Samsung was bij mij ook prima, vanaf 32" komen ze hem bij je thuis ophalen.

oke bedankt! ik heb het geregeld en krijg op m'n verjaardag (16 mei) die tv dus hoef er ook niet voor te betalen :thumb:

In de tussentijd zet ik hier mijn oude vertrouwde panasonic neer en mijn phocus tv kan oprotten:evil:

Die LG is trouwens 22" full HD maar even verderop staat achter HD tv een kruisje, wat is dit?

Laatst bewerkt:
Geen idee, waar staat dat kruisje?
Heb je anders een typenummer van de LG?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan