basso wasso
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2008
Hai ik ben nieuw hier op forum en dus ik weet niet als ik dit wel in de goede plaats heb gezet, maar hier komt mijn probleem
Als ik mijn pc start komt deze melding:
Phoenix technologies, LDT system configuration
CPU: athlon xp2500+ Base Memory: 640k
CPU ID: (een of ander code) Extended memory: 1047552k
CPU clock: 166 L1 cache size: 128
L2 ´´ ´´ : 512
disket drive a: 1.44m, 3.5
pri master disk: LB, ATA 133
en na die melding wilt hij niks meer doen en als ik een paar keer restar blijft die melding komen. (update) heb net mijn pc gestart en kwam die melding niet meer, maar ik heb toch het gevoel dat hij fout is ergens.
MOBO: asus a7n8x deluxe
Dit melding kwam wel na dat ik de multiplayer op 12 had staan en mijn pc in eens uitviel en dan de v core op 1.655 had gezet.En had meteen mijn Bios gereset maar de meldien blefde gewoon komen
(update) nou kreeg ik een melding die zegt: couldt open drive multi (0) disk (0) rdisk (0) partition (1) NTLDR: kan station multi (0) disk )0) rdisk (o) partitie (1) niet openen
aaaaah!! wat is er aan de handmet mijn pc?? aaah!!
ik hoop dat iemand met kan helpen
groetjes
bas
Als ik mijn pc start komt deze melding:
Phoenix technologies, LDT system configuration
CPU: athlon xp2500+ Base Memory: 640k
CPU ID: (een of ander code) Extended memory: 1047552k
CPU clock: 166 L1 cache size: 128
L2 ´´ ´´ : 512
disket drive a: 1.44m, 3.5
pri master disk: LB, ATA 133
en na die melding wilt hij niks meer doen en als ik een paar keer restar blijft die melding komen. (update) heb net mijn pc gestart en kwam die melding niet meer, maar ik heb toch het gevoel dat hij fout is ergens.
MOBO: asus a7n8x deluxe
Dit melding kwam wel na dat ik de multiplayer op 12 had staan en mijn pc in eens uitviel en dan de v core op 1.655 had gezet.En had meteen mijn Bios gereset maar de meldien blefde gewoon komen
(update) nou kreeg ik een melding die zegt: couldt open drive multi (0) disk (0) rdisk (0) partition (1) NTLDR: kan station multi (0) disk )0) rdisk (o) partitie (1) niet openen
aaaaah!! wat is er aan de handmet mijn pc?? aaah!!
ik hoop dat iemand met kan helpen
groetjes
bas
Laatst bewerkt: