phone lock samsung e340 black

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelyn86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Berichten
4
Hallo

Ik heb een gsm gevonden zonder een sim kaartje erin in een toilet. Heb er nu mijn mobistar simkaart ingedaan, maar het toestel vraagt naar een phone lock. Die gsm is een samsung e340 black. Ik heb al verschillende malen mijn pin code ingetikt, maar toch accepteert hij dat niet... Kan er iemand mij helpen? Ik weet niet naar welke winkel ik moet, geen idee waar die gsm gekocht is...
Bedankt bij voorbaat

Evelyn
 
Die simlock zit er nu eenmaal op om dit soort handelen als wat jij wilt te voorkomen.
Over het algemeen is de simlock na een jaar eraf.
Er zijn wel vage winkeltjes waar ze het er voor je af kunnen halen.
 
Waar breng ik die gsm dan best naar toe? En wat bedoel je met vage winkeltjes? Mss moet ik eens rondvragen van wie die gsm is of een advertentie in de krant zetten?
 
Vage winkeltjes bedoel ik winkels die het niet zo nauw nemen met de regels.
Want die Simlock zit er niet voor niets op.
 
Heb net gelezen dat zoiets dergelijks verboden is in België. Ik denk dat ik eens naar het proximus center zal gaan en eens vragen wat ik moet doen met die gsm. Toch bedankt voor de hulp.
 
simlock

Ja, via GOOGLE kan je vele tools vinden om die gevonden Samsung zelf te unlocken.En op Ebay zijn er genoeg die je Samsung voor slechts 1 Euro unlocken, jij stuurt hun via e-mail de IMEI code van het toestel de naam van de provider waar die op gelockt is en het model en merk van je gsm ,en zij sturen jou via een mailtje de benodigde code voor het simlock vrij maken van je Samsung.Heb n.l in het verleden op deze manier mijn Nokia 6600 sim vrij gemaakt , kosten 0,99 euro , nu unlock ik mijn toestellen ( Nokia 6630 , 6680 en N80 ) zelf.:D
 
Laatst bewerkt:
Ben nu al een tijdje op zoek naar de eigenaar. Zoek nu iemand die mijn samsung kan unlocken vanuit België. Tips?
 
Probeer eens de code 00000 ( 5 maal de nul ) in te toetsen of 4 maal de nul.Wanneer dat niet werkt de getallen 12345 of 1234. Want het toestel vraagt volgens mij niet naar de providerlock code maar naar het toestel code en als die niet is gewijzigd staat die nog op de standaard Samsung code.;)

Je kan ook naar een gsm shop gaan en vragen wat de standaardcode van Samsung is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan