Photo editor weg van office XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Met de laatste update te downloaden service pack 3 voor office xp (pro) is plots de photo editor weg uit mijn systeem, is die op één of andere manier terug te krijgen ?
Anders moet ik office opnieuw instal zonder de updates !!!

je kan toch office installeren met aangepaste installatie, dan selecteer je wat je wilt installeren, dan vink je alleen photo editor aan

ja

inderdaad maar op mijn office CD staat hij bij het opstarten niet er op, ik kan enkel selectie maken uit word,exell enz, photo editor komt erop als ik de volledige installatie doe, maar ik zal kijken of het eventueel niet anders op de CD afzonderlijk te vinden is

Ja kun je ook ff doen ff op de cd zoeken.

Staat het niet verborgen onder word ofzo, dat als je word aanklikt dat je kan instellen wat hij daarvan installeert?

nee

Jammer genoeg is er alleen de mogelijkheid om alles te install, ik zal office verwijderen en opnieuw install, ps bij service pack 2 voor XP blijf de photo editor, is er een mogelijkheid om de updates te doen tot serv pack 2 maar bon die staan niet meer op de update pagina, anders werk ik maar zonder updates.

terug

IK heb de test gedaan, vanaf dat je de update install is photo editor terug weg, dat is echt belachelijk.

Maar waarom zou je Photo Editor gebruiken?
Dat is een bijzonder beperkt programmaatje.
Met IrfanView kun je tien keer zoveel.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan