photo's zijn weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter ugoo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ugoo

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2006
Heb met vlug te zijn al mijn afbeeldingen in de prullenbak gezet, maar denkelijk op verkeerde toets geduwd en alles is defenitief weg.
al mijn laatste photos van parijs zijn ook weg, en ik heb ze ook niet meer op mijn geheugenkaart staan.
Ik heb wel eens iets gelezen dat je photo's op de geheugenkaart niet helemaal weg zijn en je ze terug kunt laten komen?
kan iemand mij misschien helpen?
op voorhand bedankt
ugoo

probleem is nog niet opglost?
Het ligt aan mij, ik kan niet goed engels en heb weer iets verkeerd gedaan.
ik heb het program pc inspector file recovery 4.60 gebruikt.
en heb iets over het hoofd gezien denkelijk, en iets verkeerd gelezen dat in clikx magazine stond over dit prog. namelijjk "installeer deze tool nooit op de schijf(partitie) waarvan je bestanden wil redden: de kans is namelijk reeel dat je de eventuele restanten hierdoor onherroepelijk overschrijft".
en dat is er met mijn photo's gebeurd de meeste zijn overschreven, want ik heb ze in boot c gezet waar alles wat belangrijk is nu overschreven is, waarschijnlijk mocht dat niet zelfs al mijn videos van mijn kleinkinderen kan ik niet meer afspelen?
en ze zullen ook niet op mijn geheugenkaart meer staan
ik durf nu ook niets meer ondernemen ik denk dat ik er mee moet blijven meeleven?
ik ben dom geweest
groetjes ugoo

pc inspector draait (nog) niet onder Vista, of is er een trucje voor?

Zodra je dr achter komt dat je al je foto's hebt verwijdert oid.
Doe dan niks meer met het geheugenkaartje of HDD.
dus geen andere bestanden er op zetten niks installeren of wat dan ook.

Als je iets verwijdert dan blijft het idd nog staan, dat komt omdat het niet echt word verwijdert, maar de ruimte wordt vrijgegeven.
je kunt die recovery tools dus ook op je HDD gebruiken.

nu weet ik het

Zodra je dr achter komt dat je al je foto's hebt verwijdert oid.
Doe dan niks meer met het geheugenkaartje of HDD.
dus geen andere bestanden er op zetten niks installeren of wat dan ook.

Als je iets verwijdert dan blijft het idd nog staan, dat komt omdat het niet echt word verwijdert, maar de ruimte wordt vrijgegeven.
je kunt die recovery tools dus ook op je HDD gebruiken.

ok nu weet ik het, en het zal me niet meer overkomen, weg is weg
bedankt hugo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan