Photoshop animated gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

luciene

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Hallo daar!!

In photoshop kun je een animated gif maken heb ik begrepen. Maar ik wil daarmee verschillende foto's elkaar op laten volgen. Zoals hier:
http://www.beursplein4.webxpress.nl/default.wxp

Rechts op de achtergrond worden de verschillende merken getoond. Dat effect wil ik ook hebben met verschillende foto's. Wordt het als het ware een slide show. Ik kom er niet uit. Weet iemand hoe dit moet??

Hoor jullie graag.

Groetjes, Luciene

Samen met Photoshop wordt soms ImageReady geinstalleerd, deze is daar beter voor geschikt.

Hi,

Bedankt voor je reactie. Ik heb photoshop CS2 en daar zit ImageReady bij in (engelse versie). Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik dit zou moeten doen. Misschien kan je het op een manier als een tut beschrijven als je weet hoe dit zou moeten? De site die ik in mijn eerste bericht noem daarbij is het ook via photoshop gedaan. Maar ik kan even geen contact met die iemand krijgen om te vragen hoe dan.

Al vast bedankt!!

Groetjes, Luciene

Laatst bewerkt:
Sorry, ik heb er zelf alleen nog maar een bestaande animated GIF mee bewerkt en vond het al een dekselse klus.
Geeft de help-functie in ImageReady je geen bruikbare aanwijzingen?

Heb ik al wel bekeken maar is me nog niet gelukt. Dus hopen dat er een echte kenner langs mijn vraag komt dan heb jij er ook wat aan. Maar in ieder geval bedankt voor je moeite!! :thumb:

Later!!

Heb nog even gekeken maar ik zie nu dat ik de bewerking in een oudere versie gedaan heb
Hier kom ik ook niet mee verder... succes er mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan