Photoshop CC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venga

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2014
Berichten
890
Beste mensen,

Ik gebruik met alle plezier Photoshop CC, en het werkt allemaal prima.
Maar toch stoor ik me aan één ding;

Deze melding bij het opstarten: (verschijnt 2x)

Naamloos.png

Zoals gezegd, alles werkt dus wél. en ik heb ook alle beveiliging en zo aangepast, en heb dus volledig beheer.


Iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Staat dat jij geen toegangsmachtigingen hebt ? :( en ook staat dat die programma ook door ander programma wordt gebruikt ( ? )
en ook dat jij via Windows Verkenner ( oftewel via Explorer ) toegangsmachtigingen verlenen moet die snap ik even niet :(

Probeer maar dus in je windows firewall jouw Photoshop CC bij uitzonderingen toevoegen ...
 
Laatst bewerkt:
Heb 't aan Firewall toegevoegd, nog steeds zelfde probleem.
 
Geen idee welk bestand het precies is maar kijk even hier waar ze (ongeveer) te vinden moeten zijn (daar voor CS6; zal voor CC wel in dezelfde buurt staan).
Ik vermoed dat dat presets bestand gelocked is, alsof het is gedownload van Internet. Dat zorgt (als je het rechtstreeks vanuit Verkenner zou (kunnen) aanroepen) de melding op: "Wilt u dit programma wijzigingen aan de computer aan te brengen?" met in hetzelfde vakje (beneden) bij Afkomstig van: "Gedownload van Internet"

Zie bijlage waar die blokkade vermeld is. Die blokkering kan ook worden opgeheven door het klikken op "Blokkering opheffen".

Tijs.
 

Bijlagen

  • Blokkering_Opheffen.png
    Blokkering_Opheffen.png
    43,5 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Dat bestand was EEN VOORBEELD hoe (bijv. gedownloade) bestanden geblokkeerd kunnen zijn..... :mad:

Ik zet die rechthoek niet voor niets in die schermafdruk.
Ik geef zelfs ong. de plek erbij waar die (geblokkeerde) presets (-bestanden) te vinden zouden moeten zijn.

Deze keer zit jij er dik naast, ROYONIX... :rolleyes:

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is probleem eindelijk hier dan ?? gaat om hoe Photoshop tijdens installatie geblokkeerd word ? of gaat om hoe een bestand geblokkeerd tijdens download kan worden, of iets en nog wat van derde kant ?? :(

ALS maar om Photoshop zoals boven opgeschreven gaat ( zoals boven opgeschreven is ! ) dan is volgens mij niet anders dan in firewall toestemming voor installatie of verdere loop toegeven enz..

P.S. Berichtje verwijdert ! ...ik heb PER-ongeluk een berichtje dat bij andere topic hort hier geplaatst ( jij had juist ! Tijs :(:eek::( :thumb: ) ....:eek: soms werk ik op 4/5 topic's tegelijk ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan