Photoshop conflict?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sk3l

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Berichten
5
Mensen!

Ik weet niet of dit topic hier gaat staat verplaatst hem anders maar even.

Ik heb een klein probleempje met PS (Photoshop). Ik heb CS3 geinstalleerd na dien bleek dit echt te fout geweest te zijn maar nu niks aan te doen. Ik wou CS3 uninstalleren gelijk al probleem. Ja is niet compleet dus we kunnen hem niet verwijderen. Nahja na veel dom gedoe toch kunnen verwijderen.

Na dat ik vandaag de Master Edition in handen kreeg deze maar es ff aan geslingert. Nah wat een *Bleep*ding. Hij komt steeds in conflict met de oude CS3 die dus verwijdert is. Ik heb echt alles verwijdert van die ***** Adobe rommel. Register, bestanden gezocht op bestanden etc. niks helpt.

Wat ik allemaal al gedaan heb:

- Regclean gebruikt
- Systeemherstel
- Alles verwijdert van Adobe

Als iemand een oplossing weet kom op posten!:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag verplaatst naar een betere sectie. Het heeft totaal niets met PDF-readers / bewerkers te maken.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag verplaatst naar een betere sectie. Het heeft totaal niets met PDF-readers / bewerkers te maken.

Dankje!:thumb: Hebben mensen hier ook nog een oplossing voor?:p
 
Staat CS3 nog steeds in je lijst met geïnstalleerde software? Indien ja, download en start ccleaner.
Klik op Gereedschap (linker rand), en verwijder dan de waarde van CS3 uit de lijst met geïnstalleerde software (aanklikken en knop Waarde verwijderen kiezen (staat rechts)).

Iets anders wat je kunt proberen is kijken of het Windows Installer Cleanup programma je nog wat verder helpen kan.

Succes,

Tijs.
 
Staat CS3 nog steeds in je lijst met geïnstalleerde software? Indien ja, download en start ccleaner.
Klik op Gereedschap (linker rand), en verwijder dan de waarde van CS3 uit de lijst met geïnstalleerde software (aanklikken en knop Waarde verwijderen kiezen (staat rechts)).

Iets anders wat je kunt proberen is kijken of het Windows Installer Cleanup programma je nog wat verder helpen kan.

Succes,

Tijs.


Dankje Tijs voor je reactie. Maar daar staat er bij geen van beiden tussen.

Iig. bedankt!:)
 
Adobe programma's zijn nogal taai wat verwijderen aangaat.
Hetgeen bij altijd helpt is het programma opnieuw installeren en dan via de "officiele" weg verwijderen.
Dus middels de uninstall.,
 
Ja idd...dat dacht ik ook...het leuke is dat hij hem dan gaat uninstallen en kijk je daarna in C:\Program Files\Adobe\ dan staat alles er nog...wat mist zijn de .exe bestanden...:evil:
 
Je kan het ook heel rigoureus aanpakken, maar dan moet je in je register gaan lopen wroeten.
Maar alleen wanneer je daar wat ervaring mee hebt, anders wordt het ellende.
 
Ok mensen ik heb het opgelost. Ik heb een programma gedownloadt genaamd: CS3Cleaner

Dit haalt alles weg met CS3 te maken heeft dus deze kan weer close! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan