photoshop copyright

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
4.993
Ik ben bezig me site te veranderen, en nu dacht ik dan moet ik natuurlijk ook nieuwe logo's maken.

daarom heb ik met photoshop 2 (mooie, vind ik) logo's gemaakt

en

maar zoals jullie zien zit daar een manga meisje in, die heb ik dus uit een andere foto gehaald.

weliswaar was die niet in die kleur maar toch.

mijn vraag is, mag ik deze logo's dan toch gebruiken? of moet ik er dan een link bijzetten (mischien in een andere site pagina) naar het origineel.

en dan komen we bij het 2de probleem(ja we zijn er nog niet :p)

*edit* origineel gevonden hierzo */edit*

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Dat kan je zo niet weten, ik kon het op de website niet zo snel vinden. Wat ik wel gevonden heb is het email adres van Quizilla, dat is namelijk support@quizilla.com
 
dat e-mail adres? van wie is die :p

van die mevrouw die de foto ge-upload heeft?

ik zal haar anders wel even mailen waar zij het vandaan heeft.



nog een vraagje, als ik het gebruik terwijl het niet mag, wat dan? krijg ik dan waarschuwing of meteen maatregelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat emailadres is van de hele website. Daar zou je kunnen vragen wat de algemene copyright-gegevens van de website zijn.

Verder kan je de afbeelding gebruiken. Er is een kleine kans dat hij gevonden word, en mocht dat dan toch zo zijn dan zal eerst contact met jouw opgenomen worden voordat er maatregelen getroffen worden...
 
mooi , als ze dan eerst contact opnemen kan ik altijd nog iets met ze regelen :D


dankje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan