photoshop CS3 niet op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickJansen

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
131
ik heb tijdje geleden, een laptop aangeschaft vanwege mijn toekomstige opleiding (digitaal rechercheur) maar nu wil k m ook gebruiken voor foto bewerking e.d dit is mogelijk want photoshop CS3 is gemaakt om ook onder vista te werken.

Maar wat blijkt nu. bij mij werkt tie niet.

weet iemand hier een oplossing? want krijg telkens dit bericht als ik photoshop wil openen(kijk in bijlage)

alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    23,4 KB · Weergaven: 69
jah meerdere keren zelfs :S maar op de een of andere manier geeft hij dat scherm telkens weer aan. omdat hij iets niet kan vinden :S

is er dan geen oplossing voor?
 
Laatst bewerkt:
wat heb je de afgelopen tijd geïnstalleerd? misschien is er een of ander conflict
 
Wanneer je zoekt bij Adobe dan kennen zij die hele adobelinguistic.dll niet. Wanneer ik zoek bij Google kom ik allemaal op vage sites terecht. Dus nu volgt vanzelf de vraag, waar heb je Photoshop aangeschaft? En dan zou ik weer zeggen, terug naar de winkel of contact opnemen met Adobe en je probleem voorleggen.
 
wat heb je de afgelopen tijd geïnstalleerd? misschien is er een of ander conflict

afgelopen tijd is niet lang geweest want heb zelf de laptop pas.

dit is wat ik erop heb geinstaleerd:

Office 2007
Photoshop CS2 (deed het toen ook niet)(vandaar dat ik dacht dat cs3 erop moest vanwege compabiliteitsproblemen van vista)

verder:
Norton internet security 2007.
 
dan wordt het contact opnemen, je hebt het product gewoon gekocht (legaal)

bij adobe weten ze over dit probleem meer uit te leggen dan op helpmij
 
Adobe + Vista werken nog niet lekker samen...

Adobe heeft in een verklaring op zijn website aangekondigd dat de huidige productfamilie niet aangepast zal worden om feilloos met Windows Vista te werken. Gebruikers van het nieuwe besturingssysteem worden doorverwezen naar toekomstige releases van Adobe-software.


Toen Apple de overstap maakte naar Intel-processors maakte Adobe ook al bekend geen universal binary van Photoshop CS2 te gaan ontwikkelen, maar zich op CS3 te willen concentreren. Het bedrijf lijkt deze strategie nu door te zetten met betrekking tot Vista. Hoewel heel wat software, waaronder ook Photoshop CS2, wel aan de praat te krijgen is op Vista, vertonen de Adobe-producten nog wat mankementen wanneer ze op het nieuwe besturingssysteem uit Redmond gebruikt worden. Zo moet Photoshop steeds weer opnieuw geactiveerd worden en vertoont Dreamweaver 8 regelmatig crashverschijnselen. Het bedrijf is niet van plan deze problemen op te lossen, maar raadt klanten aan nog niet te upgraden naar Windows Vista en nieuwe versies van zijn software af te wachten. Dat er met de upgrade naar de nieuwe Adobe-producten een fors prijskaartje gemoeid is, lijkt het bedrijf daarbij niet te deren. Voor de pdf-lezer Acrobat 8 zou het bedrijf overigens wel een gratis patch beschikbaar stellen.

http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=23604&highlight=vista+adobe

EDIT: Trouwens.. Grappig dat als ik Google op PS3 + Vista dat ik gewoon een crosspost van je tegenkom: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=298792 : -).
 
Laatst bewerkt:
inderdaad het is een beta versie heb ik me later laten vertellen. heb hem eerlijk gezegd gekregen van een goede kennis van mij.

maar heb het op een XP computer ook proberen te instaleren maar daar geeft tie hetzelfde aan.

wel heel vaag.

En inderdaad, dit is mijn weede poging. dit komt omdat ik niet te snel antwoord kreeg hee erg sorry daarvoor maar moest toen heel snel antwoord hebben.

:eek: maar heb is goed opgelet tijdens de instalatie en daar zag ik wel iets staan met linguistic maar goed dan blijft het nog raar dat hij dat .dll bestand niet kan vinden lijkt mij? beta of niet. dus vandaar mijn vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan