Photoshop draait niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien helpt een schone herinstallatie als je dat nog niet geprobeerd hebt?
 
probeer het maar eens met rechtermuisknop op snelkoppelling photoshop en dan openen als administrator
 
Ik heb net geformatteerd. Op 1 mei namelijk. En voor zover ik weet heb ik een admin account. Ik neem aan dat ik dan genoeg rechten heb om te mogen draaien. Zie hieronder een screen van mijn accounts. Wat de tweede is weet ik overigens niet.

Het is bekend dat je bij Vista niet genoeg hebt aan administrator zijn. Voor veel dingen moet je nog toestemming geven, of je moet ze uitvoeren als administrator. Probeer dat eens en probeer bij de echte photoshop.exe in de installatiemap eens de XP SP2 compabiliteitsmodus aan te zetten: rechtermuisknop > Eigenschappen > Compabiliteit > Compabiliteitsmodus op Windows XP (Service Pack 2).

En die ASP.NET account kun je negeren.
 
Eerst even iets persoonlijks, ik draai niet op Vista en ben van plan dat ook nooit te gaan doen.

Maar nu een mogelijke oplossing: Je vermeld nergens een versie van Adobe's Photoshop
Als jij dus een wat oudere versie probeerd te installeren kan ik me voorstellen dat dit onder Vista niet lukt.
 
Het betreft hier CS3. En de reden dat ik op vista ben gaan draaien is vanwege de 64bit versie.
Ik heb namelijk 4gb aan ram en wil dat wel optimaal kunnen gebruiken.
 
Ik heb het probleem op een niet zo gebruikelijke manier opgelost. Ik heb van het twain bestand (aangezien hij daar op vastliep) een .bak gemaakt en nu start photoshop weer op en draait ie. Weet nu alleen nog niet wat het probleem nu exact is maar dat doet er verder niet toe.

Iedereen bedankt voor jullie tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan