Forza Utreg
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 9 aug 2001
Hallo,
Ik heb hier een cd liggen met 6000 fonts voor Windows.
Installeren gaat prima, alleen als ik PS open, zie ik wel een heleboel fonts...tot de letter S. Alle fonst die met een ander cijfer beginnen krijg ik niet meer te zien. Dus bv ook Verdana niet.
Als ik echter PS 3x opnieuw opstart, komen er telkens wat meer bij. Lijkt er dus op dat PS er zoveel niet in 1x kan "lezen". (als je PS start zie je: reading Fonts)
Een paar vraagjes:
Oja: fonts heb ik zowel in C:/windows/fonts gezet alsmede C;/programs/common files/adobe/fonts
bvd
Gr Daan
Ik heb hier een cd liggen met 6000 fonts voor Windows.
Installeren gaat prima, alleen als ik PS open, zie ik wel een heleboel fonts...tot de letter S. Alle fonst die met een ander cijfer beginnen krijg ik niet meer te zien. Dus bv ook Verdana niet.
Als ik echter PS 3x opnieuw opstart, komen er telkens wat meer bij. Lijkt er dus op dat PS er zoveel niet in 1x kan "lezen". (als je PS start zie je: reading Fonts)
Een paar vraagjes:
- Zijn 6000 fonts gewoon teveel? Zelf vind ik van wel, maar ga ze natuurlijk niet eerst allemaal bekijken en uitzoeken die ik mooi vind.
- Kun je fonts in eigen mappen zetten of herkent PS ze dan niet ?(readme van PS zegt daar niets over
- Is erg een progje waar je de lettertype van te voren kunt zien, zodat ik alleen diegene selecteer die ik mooie vind?
Oja: fonts heb ik zowel in C:/windows/fonts gezet alsmede C;/programs/common files/adobe/fonts
bvd
Gr Daan