Photoshop icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

canis Lupus

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Sinds ik photoshop cs en cs2 gebruik ben ik mijn thumbnails kwijt, en daarmee bedoel ik dat ik kan zien wat het bestand is. Nu heb ik alleen maar het logo van Photoshop als icoon, dus veertjes

Heeft iemand enig idee dit te veranderen. Beeld-miniatuurweergave helpt niet

Reinjan

Ga naar Mijn Documenten.
Klik daar op Extra en selecteer Mapopties.
explorer-extra-mapopties.gif

Ga naar het tabblad Bestandstypen en selecteer daar het soort bestand dat je wil veranderen.
explorer-extra-mapopt-best-png.gif

Druk op de knop Geavanceerd onderaan.
explorer-extra-mapopt-best-adv.gif

Druk op Ander pictogram en selecteer het juiste pictogram van de lijst.
explorer-extra-mapopt-best-png-pict.gif

Bevestig overal met OK en controleer of het voor dat bestandstype gewijzigd is. Waarschijnlijk zal je jpg, jpeg, png, gif, bmp moeten veranderen.

James :)

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je het over JP(E)G bestanden hebt?

Doordat je Photoshop de JPG extensie hebt toegewezen komt deze dus ook met zijn thumbnails aanzetten. Waarschijnlijk als Windows Viewer toewijst op de JP(E)G extensie dat je dan wel weer thumbs hebt.

Even op een JP(E)G bestand rechtsklikken en dan Eigenschappen > Openen met ... "Wijzigen" hier vervolgens "Windows Viewer" selecteren

nee het zijn geen jpeg files, deze worden gewoon goed weergeven, maar het zijn puur de psd files vanuit photoshop, en met photoshop 7 waren die er wel, ik wel eens ergens gehoord dat er in cs en cs2 een dll ontbreekt, maar waar ik het moet zoeken ik weet het niet

Misschien heb je hier iets aan. Even naar beneden scrollen op de pagina die gelinked is:)

Oooooow nu snap ik de vraag. Je had het over de thumbnails, niet de kleine plaatjes voor de bestandsnaam... :o

En Mumzel doet het weer :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan