Photoshop in NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hallo, ik heb Photoshop CS2 (via internet). Deze is Engels, bestaat er een patch of iets dergelijks zodat ik Photoshop kan omzetten naar Nederlands? Zo nee, is er een Nederlandse versie?

Geen patch, wel is er een nederlandse versie van verkrijgbaar.

Is die Nederlandse versie via internet verkrijgbaar? Zo ja, waar?

Nou ik neem aan dat je de engelse versie ook niet legaal hebt aangeschaft, dus ik raad je aan te kijken waar je jouw engelse versie hebt gevonden...

(Hier ga ik niet verder op in, kom anders in de problemen met de huisregels)

Goed aangenomen, maar is er geen Nederlandse trial versie?

Zie linkermenu, net onder "Downloads".

Waarom zou je trouwens een Nederlandse versie willen hebben? Persoonlijk vindt ik Engels makkelijker werken aangezien je bij veel tutorials de uitleg in het engels hebt dus ook het engelse menu van Photoshop :confused:

Ik heb 'Proefversie' gevonden (in het rechtermenu). Maar dan moet ik een optie selecteren en dan kan ik alleen kiezen tussen Duits, Engels en Frans.

Waarom ik Nederlands wil? Het lijkt mij makkelijker, omdat ik nog heel slecht ben in Engels. Maar het is inderdaad moeilijker om tutorials te volgen met een Nederlandse versie van Photoshop... Daarom ben ik aan het twijfelen tussen de Nederlandse en de Engelse versie en wil ik ze allebei uitproberen.

Uit ervaring weet ik dat Engels makkelijker is. Ik heb een poos alleen een NL versie erop gehad.

Ik merkte gauw dat het een stuk lastiger werd om tutorials te volgen. Helemaal crisis werd het wanneer het dan ook nog eens een tutorial is waarbij je veel verschillende menu's nodig hebt. (Filters e.d.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan