photoshop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
hallo, een vriendin van mij wil graag een foto met vleugels, ja haar foto maar dan met vleugels

wat we ook doen er komt niet echt iets uit :P

daarom jullie vraag hoe doen we dit? (of als het niet teveel werk is maar wel veel uitleg, mag je het ook maken :D)

dit is haar foto

5200628625bwc3.jpg

dit zijn de vleugels (mogen ook andere zijn)

angelwingstatoobyspirog.jpg

en dit is wat ik snel gepruts heb met photoshop paint en word

naamloosaki.jpg

idee-en en suggesties zijn ook altijd welkom!

Ongeveer zo?

:thumb: gweldig! :thumb:

hoe heb je dat voor elkaar gekregen?(ja ik ben nog noob met photoshop :P

Eerst de achtergrond van je vriendin weggedaan met de 'Magic wand tool' en de 'Eraser tool'.
Dan de linkervoet gecopiert en op de rechtervoet gezet, want op je foto is er maar een stuk van de rechtervoet te zien.
Dan van de vleugels de witte achtergrond weggedaan met de 'Magic wand tool'.
Dan de vleugels geresized.
En de vleugel layer achter de layer van je vriendin gezet.

total time: 5 min.

Eerst de achtergrond van je vriendin weggedaan met de 'Magic wand tool' en de 'Eraser tool'.
heb ik gedaan

Dan de linkervoet gecopiert en op de rechtervoet gezet, want op je foto is er maar een stuk van de rechtervoet te zien.
ook gedaan

Dan van de vleugels de witte achtergrond weggedaan met de 'Magic wand tool'.
ook gedaan

Dan de vleugels geresized.
dit ook

En de vleugel layer achter de layer van je vriendin gezet.
blijft dit over? :P hoe heb je dit gedaan? kreeg ik niet voor elkaar:o

Als er achter de layer van je vriendin een 'slotje' staat betekend dat je dit niet kunt verplaatsen.

Dus: Je sleept de layer met het slotje op 'Create new layer', dit staat naast het vuilnisbakje.
Dan klik je op het oogje voor de layer met het slotje zodat deze layer ontzichtbaar is.
Dan sleep je de gecopierde layer van je vriendin boven de layer met de vleugels.

Als er achter de layer van je vriendin een 'slotje' staat betekend dat je dit niet kunt verplaatsen.

Dus: Je sleept de layer met het slotje op 'Create new layer', dit staat naast het vuilnisbakje.
Dan klik je op het oogje voor de layer met het slotje zodat deze layer ontzichtbaar is.
Dan sleep je de gecopierde layer van je vriendin boven de layer met de vleugels.

dankjewel ;) top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan