Photoshop starter edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teus Meijer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Voor het rubriceren van mijn foto'd wil ik gebruik maken van het programma Adobe Photoshop Album 2.0 starter edition
Dit programma heb ik gedownload en daarna uitgepakt teneinde het te kunnen installeren.
Het installeren lukt niet, ik krijg de melding: De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Voorts de vermelding dat er een verwijzing moet komen naar de map met het installatiepakket:
Adobe Photoshop Album 2.0 starter edition.msi

Die map kan ik met het zoekprogramma nergens vinden.
Het verwijderen van het gedownloade programma lukt ook niet; er wordt dan dezelfde melding gemaakt.

Wie kan mij uit deze situatie redden.

Geplaatst door Teus Meijer
Voor het rubriceren van mijn foto'd wil ik gebruik maken van het programma Adobe Photoshop Album 2.0 starter edition
Dit programma heb ik gedownload en daarna uitgepakt teneinde het te kunnen installeren.
Het installeren lukt niet, ik krijg de melding: De functie die u wilt gebruiken bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.
Voorts de vermelding dat er een verwijzing moet komen naar de map met het installatiepakket:
Adobe Photoshop Album 2.0 starter edition.msi

Die map kan ik met het zoekprogramma nergens vinden.
Het verwijderen van het gedownloade programma lukt ook niet; er wordt dan dezelfde melding gemaakt.

Wie kan mij uit deze situatie redden.

Die quote is heel erg leuk maar wat heb je verder ondernomen om het probleem op lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan