photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn photoshop installatie. Ik draai windows xp en heb photoshop 7.0. Het probleem is dat wanneer ik photoshop opstart alles wel wordt geladen, maar photoshop niet opstart. Het programma geeft eerst aan dat er van alles geladen moet worden, maar even later springt het programma weer uit. Ik heb ook al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren. Dit heeft ook niet geholpen. Het probleem blijft namelijk. Wie weet een oplossing? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Wat voor een systeem heb je? Is het een legale versie? Hij heeft het dus wel gedaan?

Hij heeft het altijd gedaan. Ik had hem op cd staan. Dus aan het systeem zal het wel niet liggen.

Grtz. Ikbenjamin

Hallo,

Nu krijg ik deze melding wanneer ik photoshop opnieuw heb geinstalleerd en het programma weer opstart:

You currently have photoshop's primary scratch and Windows' primary paging file on the same volume, which can result in reduced performance. It is recommended that you set Adobe Photoshop's primary Scratch volume to be on a different volume, preferably on a different physical drive.

Ik weet niet wat ze hiermee bedoelen. Kan dit het probleem zijn? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Change the location of Photoshop Element's primary scratch disk to a different hard disk or hard disk partition:
1. In Photoshop Elements, choose Edit > Preferences > Plug-Ins & Scratch Disks.
2. In the Scratch Disks section, choose a different hard disk or partition from the First pop-up menu.
3. Click OK, and restart Photoshop Elements

Het programma wil graag dat je die scratch op een andere schijf zet of op een andere partitie, omdat anders windows en scratch elkaar in het vaarwater gaan zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan