PHP 4.2x en Apache server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Marly*

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Hoi iedereen,

Ik heb een website template op het oog, maar er staat bij vermeld dat o.a. PHP4.2x en een Apache webserver een benodigde softwarevereiste is.

Nou heb ik daar eigenlijk geen verstand van :o

Wat zijn dat voor programma's? Heb ik die zelf op mijn pc nodig of heeft de webhost deze ondersteuning nodig? En wat zijn dit voor programma's? Wat kun je ermee?

Ik weet dat het nogal algemene vragen zijn, maar als ik via Google zoek dan is het net alsof het allemaal heel vanzelfsprekend is. Terwijl ik totaal niet weet wat dat voor software is.

Groetjes Marly

Wil je de template voor een website op internet gebruiken? Gebruik je een host, of wil je de site zelf hosten?

Wanneer je een webhost gebruikt, dan kun je meestal op de website van de host wel terug vinden of ze apache ondersteunen en welke php versie wordt gebruikt. Let er even goed op dat de template tenminste php 4.2 vraagt, het kan namelijk zijn dat de template niet functioneert op php 5.x.x. Bv One.com ondersteunt geen php 4.x.x meer, er zijn inmiddels meer partijen die alleen de recentere 5.x.x ondersteunen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan