Php begin???

Status
Niet open voor verdere reacties.

lelytown

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
ik heb een website en nou wil ik een beetje gaan experimenteren met php /mysql maar omdat ik dr helemaal geen ervaring mee heb en er niks van snap (nog niet) vraag ik mij af waar ik zou moeten beginnen heb inloggegevens gekregen voor me php server ofzo maar zou ik niet een programma moeten downloaden ofzo of moet ik echt al die codes moeten leren hoop dat iemand me op de weg wil helpen

Wat heb je en wat heb je niet?

Als je een server gehuurd hebt met PHP ondersteuning hoef je niets te installeren, alleen de scripts te uploaden.

Geplaatst door lelytown
ik heb een website en nou wil ik een beetje gaan experimenteren met php /mysql maar omdat ik dr helemaal geen ervaring mee heb en er niks van snap (nog niet) vraag ik mij af waar ik zou moeten beginnen heb inloggegevens gekregen voor me php server ofzo maar zou ik niet een programma moeten downloaden ofzo of moet ik echt al die codes moeten leren hoop dat iemand me op de weg wil helpen
ach.jpg

Lang leve interpunctie \o/
Geplaatst door lelytown
[...] of moet ik echt al die codes moeten leren [...]
Dat zal je heel waarschijnlijk moeten doen ja. Maar als je d'r nou al tegenop ziet, raad ik aan er niet aan te beginnen.

dus je kent ook geen html codes? Want er komt een reactie uit van.... MOET IK AL DIE CODE'S LEREN??? Dan ken je denk ik ook de source van je html website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan