PHP counter werkt niet meer volledig na PHP upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmeeuwse

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Hallo,

Ik gebruik al een tijd een voor mij prima counter script maar dit werkt sinds een PHP upgrade niet meer goed.

Er wordt nu PHP Version 5.4.35 gebruikt.

Tellen doet het nog wel prima maar sindsdien kan ik niet meer inloggen in de admin om b.v. extra tellers toe te voegen.
Ook een nieuwe setup is niet meer mogelijk : de ingetypte gegevens worden bij setup en login niet meer onthouden / ingevoerd.

Ik ben niet echt thuis in PHP maar tijdens een zoektocht op internet ben ik wel al wat dingen tegen gekomen zoals het uit of aanzetten van
bepaalde functies in PHP op de server maar dat is bij mij niet mogelijk in het controlepaneel van de host.

Jammer is dat het ( indertijd ) gekochte script niet meer ondersteund / aangeboden wordt en ook support hiervoor is verdwenen.

Ik zou heel dankbaar zijn indien het mogelijk zou zijn wanneer iemand er eens naar zou willen kijken of het mogelijk is bepaalde aanpassingen te doen aan het script / tips te geven
zodat het wel weer werkt.

Wanneer iemand dit script even zou willen bekijken zal ik later het script toevoegen.

Alvast heel erg bedankt :thumb:

Jaap.

Laatst bewerkt:
nu je het zegt zonder php code werkt het inderdaad niet. ;) ik had die graag gezien kwestie met file zonder file
wat is er verandert...
denk aan php.ini gd indien het een fotoke is die wordt getoond

Hoi,

Ik heb alle $HTTP_POST_VARS veranderd in $_POST + $HTTP_COOKIE_VARS in $_COOKIE en nu werkt het weer als vanouds !

Jaap.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan