Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okay*Kingpin* zei:hey ik wil een forum gaan maken die gratis en die je gelijk kan gebruiken
Welke troep ?*Kingpin* zei:zonder al die troep dat je dit en dat nodig heb
Ja dat bepaal jij dan toch.. Als JIJ het forum maakt, bepaal je zelf toch of er reclame in komt..*Kingpin* zei:(moet geen reclame in forum komen zitten)
Met wat wil je help..*Kingpin* zei:wie kan me helpen
bestaat niet is wat kort door de bocht, al weet ik er zo even ook geen te noemen.Tha Devil zei:Als je een eigen host hebt zou ik phpBB aanraden.
Een andere manier om een forum zonder reclame te krijgen bestaat niet omdat die fora's op een of andere manier moeten worden bekostigd en de hosters dat dus via de reclamebanners doen...
zonder al die troep dat je dit en dat nodig heb
Als ze bestaan waarom zijn ze dan zo moeilijk te vinden?sjunnie zei:bestaat niet is wat kort door de bocht, al weet ik er zo even ook geen te noemen.
Joomla en Mambo zijn een en hetzelfde...sjunnie zei:Een andere manier is een CMS zoals xoops, joomla of mambo te installeren, en daarin weer een forumcomponent te installeren.
Wat is het verschil hiertussen? De ene is gewoon een samenvoegsel van de dingen die je daarvoor noemt. Hiermee verdwijnen de eisen voor een forum nog niet...sjunnie zei:Als je doelt op een webserver, PHP en MySQL die je nodig hebt (alleen als je zelf wil hosten, thuis bijvoorbeeld) wordt het wel heel lastig![]()
Hier is wel een alles in een oplossing voor: XAMPP
Klopt, maar het verschil is dat je niet "dit en dat" hoeft te installeren, als dat hetgeen is waar de TS op doelde, maar met 1 pakket (lees: 1 enkele install) klaar bent.Tha Devil zei:Wat is het verschil hiertussen? De ene is gewoon een samenvoegsel van de dingen die je daarvoor noemt. Hiermee verdwijnen de eisen voor een forum nog niet...
Gaat om feit dat phpBB al heeeeel wat beveiligingslekken gehad heeft, waarvan de nieuwste versie ongetwijfeld ook wel wat zal hebben. En zodra de lekken daarin gevonden worden, wordt dat gepubliceerd. En de topicstarter zal waarschijnlijk niet om de dag kijken of er updates zijn, dus zal zijn forum dan kwetsbaar zijn...Tha Devil zei:Wtf moeten wij nou met die exploit site, alle exploits zijn van versies die lager zijn dan de huidige versie. De nieuwste versie van phpBB is v. 2.0.21 en de hoogste versie waarvan ze een exploit hebben is 2.0.20.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.550.000 voor phpbb exploit (0,68 seconden)
Wtf dit, wtf dat, wtf wtf wtfTha Devil zei:Wtf moeten wij nou met die exploit site, alle exploits zijn van versies die lager zijn dan de huidige versie. De nieuwste versie van phpBB is v. 2.0.21 en de hoogste versie waarvan ze een exploit hebben is 2.0.20.
Hij zegt één keer wtf in het hele topic dude. Wtf ?bash zei:Wtf dit, wtf dat, wtf wtf wtf
Moet alles je uitgekauwt worden ?Tha Devil zei:Wat jij zegt JPeetje komt beter over dan wat Bash bedoelt (?) in zijn post...
Je zal 't maar net hebben, iemand die aan 't oefenen is of zich gewoon 'n gat in de rondte verveeld. Je weet 't niet. Is het zelfde als jouw huis open laten. Waarom zou iemand nou precies jouw huis in lopenTha Devil zei:Maar toch, ik denk dat de kans niet zo heel groot is dat ze juist bij jou forum de exploit gebruiken. Dan blijft het idd nog een kwestie van vaak naar updates zoeken om ze te verhelpen...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.