php fotoboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

marbo2

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2007
Ik ben mede eigenaar van een forum en wij lopen nu tegen een klein probleempje aan waarvoor ik hier misschien de oplossing kan vinden.

Momenteel plaatsen de forum leden een foto bij het verhaal dmv bijvoorbeeld mijnalbum.nl. Echter als dit album verloopt is de foto ook weg. Is er een mogelijkheid om iets aan het forum te koppelen ( kosten voor extra ruimte is abnormaal duur, € 100 voor 50MB ) waar elk forum lid zijn foto's kan plaatsen? Er zijn wel gratis aanbieders, maar het nadeel is dan dat als zij niet voldoende inkomsten zouden hebben zij de stekker eruit trekken en de foto's dan ook weg zijn.

Ik zoek dus iets definitiefs waar ik zelf invloed op heb.

een schaduwserver kan ook je eigen computer zijn met lanring die maar opstart vanaf er iemand online is. en zich klaarzet kan geen windowsos zijn maar de computer moet enkel uit een slaaptoestand gehaald worden niet een koude start. Dan moet je webserver die gaan maskeren om er voor te zorgen dat mensen niet je computer een van nabij gaan bekijken

veel succes

Laatst bewerkt:
Als je 100 euro voor 50mb moet betalen dan vraag ik me af of jullie niet naar een andere hostingpartij moeten zoeken... ik heb een partij daar kan je 4GB per maand voor 15 euro per jaar krijgen... stel op het forum in dat elke gebruiker max 250kb voor een foto kan gebruiken en je kan 16000 gebruikers van een foto voorzien...

Kan een freecom netwerkschijf ook als schaduwserver gebruikt worden?

Andere hosting...kom op man, 100 euro voor 50 mb? Wat een oplichters...

Kan een freecom netwerkschijf ook als schaduwserver gebruikt worden?
Ja het kan maar weet dat je je op complex domein begeeft
u dient te weten wat voor processor er in zit zodat hij niet overbelast wordt.en meestal kan hij wel appache draaien maar php is meestal al te zwaar.
De installatie kan gelockt zijn in de hardware dus dan komt er solderen bij te pas en kan je dan fouten gaan maken bij solderen en ect.
dus koop je dan al snel een sumicom let op je kan er zoduur in gaan of je wil dus er bestaan ook flachschijven waarom dan geen echte server de sumicom is echter zeer energie zuinig en kan op autobaterij werken als het moet dus voor veelzijdige toepassingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan