PHP hack Chatbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Heey Helpmijers

Ik heb de hack van de chatbox maar hoe moet ik hem installeren er zit wel een handleiding bij maar die is engels en ik kan geen engels
BVD
MVG
Stef Vergoossen

Een hack voor een chatbox? Een hack voor wat?

En Engels is toch echt de standaard op computergebied hoor.. :D

Of ik heb het mis, maar het klinkt niet hellemaal via de officiele weg, kan je wat meer informatie geven over die 'hack' van een 'chatbox':rolleyes: , het is moeilijk om hier wijs uit te worden.

Geplaatst door almer
Of ik heb het mis, maar het klinkt niet hellemaal via de officiele weg, kan je wat meer informatie geven over die 'hack' van een 'chatbox':rolleyes: , het is moeilijk om hier wijs uit te worden.

Een "hack" is ook een aanpassing cq. toevoeging in een bestaand forum. Is niets illegaals aan.

Geplaatst door Olav

Een "hack" is ook een aanpassing cq. toevoeging in een bestaand forum. Is niets illegaals aan.

forum, waar komt dat woord in voor?

Geplaatst door almer

forum, waar komt dat woord in voor?

In de sectie :D

Home > Vraag en antwoord systeem > Internet > Internet Homepage > Forums > PHP hack Chatbox

En uit eerdere posts van Stefkuh weet ik dat hij bezig was met een phpBB forum.

Olav

Ik denk dat hij de hack bedoelt (ook wel modification genaamd, kortweg mod) voor een phpbb forum. Zal wel een addon zijn voor ezportal, een portaal systeem voor phpbb fora. Er staat me iets bij dat hij zo'n forum draaide.

Wat lukt er eigenlijk niet? Welk stuk engels begrijp je niet?

JA ik heb een phpbbforum maar nu wil ik daar een hack in toevoegen in dit geval een chatbox maar hoe installeer ik dat in dat tekst document staat dat je vanalles moet verandern maar kan dat niet op een andere manier of heeft iemand dat kant en klaar ?

Geplaatst door XxStefkuHxX
JA ik heb een phpbbforum maar nu wil ik daar een hack in toevoegen in dit geval een chatbox maar hoe installeer ik dat in dat tekst document staat dat je vanalles moet verandern maar kan dat niet op een andere manier of heeft iemand dat kant en klaar ?
Heb jij nooit geleerd om ergens een punt in een zin te zetten want dat leest zo ontzettend onhandig vind ik alhoewel het wel handig doortikken is op deze manier :D

Kant en klaar: tik google in je adresbalk, daarna phpbb en het woordje premodded. Daarmee kan je vast wel een kant en klaar forumpje downen. Of er een chat inzit moet je zelf maar even gaan uitzoeken.

Een hack is niets anders als een bewerking van een (in dit geval) forum. Je zal dus wel zelf iets moeten kunnen, een ander kan niet al je vragen en problemen opknappen.

Geplaatst door XxStefkuHxX

in dat text document staat precies uitgelegd in welk bestand je wat moet aanpassen.
Al die bestanden die je aan moet passen kan je gewoon openen in kladblok.
MAAK WEL EEN BACKUP EERST AUB!

Als er naast aanpassingen in een php pagina ook aanpassingen in de database gemaakt moeten worden, zitten er vaak ook php documenten bij die je eerst in je forum directory moet plaatsen en daarna moet openen. Dan maken die de aanpassingen in de database. Zorg wel dat je deze bestanden niet mee upload, daarmee kunnen anderen dan weer je database mee verknallen.

Olav

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan