php hosting

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWaTZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KWaTZ

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
ik ben op zoek naar een gratis host die ook PHP en MYSQL ondersteund. Weet iemand er 1? Ik heb nu coolfreepages.com maar daar word ik ziek van de reclame dus het liefst ook nog zonder reclame :)

Geplaatst door KWaTZ
ik ben op zoek naar een gratis host die ook PHP en MYSQL ondersteund. Weet iemand er 1? Ik heb nu coolfreepages.com maar daar word ik ziek van de reclame dus het liefst ook nog zonder reclame :)
Tuurlijk, gratis, goede ondersteuning en zonder reclame.........moet het ook nog snel zijn? :rolleyes:

Net wat Headout zegt... veel mensen willen een gratis host hebben en dan moet hij ook nog o.a. mySQL ondersteunen, hij moet snel zijn en ze willen geen reclame erop hebben... :rolleyes:

Geef een paar centen uit aan een server en dan heb je een snelle server die bijv mySQL ondersteunt en ZONDER reclame... je kunt niks van gratis host verwachten...

gebruik ook even de search op het forum want er staan talloze vragen van mensen die een gratis server zoeken...

www.spaceports.com
Is soms traag soms niet, ik heb geen banners, pop ups of wat dan ook... Voor ene gratis host ben ik er erg tevreden over
Alleen het aanmelden gaat erg traag

Gebruik die search maar es :)
Word beetje gek van hele tijd dezelfde vragen over gratis hosts... eerst searchen en dan vragen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan