Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De HTML5 specificatie heet het over een soort database in de browser, het fijne weet ik er ook niet van. Dit wordt echter door de meeste browsers nog niet ondersteund voor zover ik weet. zeker door IE nog niet, wat toch gelijk een flinke hap van je bezoekers is, zeker in NL.HTML is geen database...
De HTML5 specificatie heet het over een soort database in de browser, het fijne weet ik er ook niet van. Dit wordt echter door de meeste browsers nog niet ondersteund voor zover ik weet. zeker door IE nog niet, wat toch gelijk een flinke hap van je bezoekers is, zeker in NL.
Daar weet ik niet zoveel vanaf nog...
Of je PHP weg kunt laten is afhankelijk van wat je aan het maken bent. Zolang je er rekening mee houdt dat de gebruiker de database kan manipuleren hoe hij maar wil (aangezien hij op zijn pc staat en niet op de jouwe) en je er dus geen informatie inzet die de gebruiker niet in mag zien of veranderen, zou het wel mogelijk zijn denk ik.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.