PHP & HTML5 Databases?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Is het mogelijk om PHP te gebruiken om de HTML5 Databases te gebruiken, in plaats van JavaScript?

Dank

HTML is geen database...

Wat probeer je precies te doen? Iets meer informatie zou hier wel handig zijn.

HTML is geen database...
De HTML5 specificatie heet het over een soort database in de browser, het fijne weet ik er ook niet van. Dit wordt echter door de meeste browsers nog niet ondersteund voor zover ik weet. zeker door IE nog niet, wat toch gelijk een flinke hap van je bezoekers is, zeker in NL.

De HTML5 specificatie heet het over een soort database in de browser, het fijne weet ik er ook niet van. Dit wordt echter door de meeste browsers nog niet ondersteund voor zover ik weet. zeker door IE nog niet, wat toch gelijk een flinke hap van je bezoekers is, zeker in NL.

Sinds de website gemaakt wordt voor de iPhone, is dit geen probleem.

Daar weet ik niet zoveel vanaf nog...

Of je PHP weg kunt laten is afhankelijk van wat je aan het maken bent. Zolang je er rekening mee houdt dat de gebruiker de database kan manipuleren hoe hij maar wil (aangezien hij op zijn pc staat en niet op de jouwe) en je er dus geen informatie inzet die de gebruiker niet in mag zien of veranderen, zou het wel mogelijk zijn denk ik.

Daar weet ik niet zoveel vanaf nog...

Of je PHP weg kunt laten is afhankelijk van wat je aan het maken bent. Zolang je er rekening mee houdt dat de gebruiker de database kan manipuleren hoe hij maar wil (aangezien hij op zijn pc staat en niet op de jouwe) en je er dus geen informatie inzet die de gebruiker niet in mag zien of veranderen, zou het wel mogelijk zijn denk ik.

Het gaat niet alleen om of, het gaat ook om hoe. :d

maar in ieder geval bedankt voor de info! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan