Hey,
Ik ken niet zo heel veel van PHP, maar probeer een site met enkele dynamische dingen op te bouwen... Voor het moment heb ik mijn menu (navigation), upcoming en jarigen in PHP staan. Dit zijn telkens aparte PHP files die opgeroepen worden vanuit de gewone pagina.
Dit is de huidige code van een pagina die de 3 PHP files oproept:
Deze code zou ik nu in een aparte file wille steken, zodat ik mijn nog zaken kan toevoegen, zoals bijvoorbeeld:
Mijn hele content menu zou dus dynamische moeten zijn, zodat ik maar 1 bestand moet aanpassen...
Ik heb reeds het volgende al geprobeerd (content.php):
Vanuit een pagina wordt er dan gelinkt naar de content.php file...
Wanneer ik de site open krijg ik mijn <h2>tags te zien, maar de inhoud van de files navigatie, upcoming en jarigen worden niet getoond.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt
Ik ken niet zo heel veel van PHP, maar probeer een site met enkele dynamische dingen op te bouwen... Voor het moment heb ik mijn menu (navigation), upcoming en jarigen in PHP staan. Dit zijn telkens aparte PHP files die opgeroepen worden vanuit de gewone pagina.
Dit is de huidige code van een pagina die de 3 PHP files oproept:
Code:
<h2>Navigation</h2>
<? stripslashes(include('navigatie.php')); ?>
<br />
<h2>Upcoming</h2>
<? stripslashes(include('upcoming.php')); ?>
<br />
<h2>Jarigen</h2>
<? stripslashes(include('jarigen.php')); ?>
Deze code zou ik nu in een aparte file wille steken, zodat ik mijn nog zaken kan toevoegen, zoals bijvoorbeeld:
Code:
<h2>Kalender</h2>
<? stripslashes(include('kalender.php')); ?>
Mijn hele content menu zou dus dynamische moeten zijn, zodat ik maar 1 bestand moet aanpassen...
Ik heb reeds het volgende al geprobeerd (content.php):
Code:
<?php
echo "<h2>Navigation</h2>
<? stripslashes(include('navigatie.php')); ?>
<br />
<h2>Upcoming</h2>
<? stripslashes(include('upcoming.php')); ?>
<br />
<h2>Jarigen</h2>
<? stripslashes(include('jarigen.php')); ?>";
?>
Wanneer ik de site open krijg ik mijn <h2>tags te zien, maar de inhoud van de files navigatie, upcoming en jarigen worden niet getoond.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt