BrEeZeR
Inventaris
- Lid geworden
- 27 apr 2001
Hey,
Ik wil weer eens bezig met PHP aangezien mijn site echt aan een verbetering nodig is. Dus ik denk: "Even webserver installeren en aan de slag".. niet dus!
Blijkbaar ondersteund PHP5 (De nieuwste) ineens standaard geen MySQL meer waardoor je allerlei dingen moet aanpassen. Uiteindelijk maar weer 4 geinstalleerd welke normaliter perfect werkt, maar.... met MySQL 5 blijkbaar niet! Hij ondersteund het protocol niet als je gewoon verbind met mysql_connect.
Echt..... wat een geiten daar.
Nu vraag ik me af: Waar zijn die mensen mee bezig?
Een jaar geleden werkte alles prima, maar nu? Niks dan problemen..
Heb nu maar weer PHP & MySQL 4 geinstalleerd waar ik gewoon mee kan werken zoals het hoort...
Nog meer mensen met problemen?
Greetz,
Dennis
Ik wil weer eens bezig met PHP aangezien mijn site echt aan een verbetering nodig is. Dus ik denk: "Even webserver installeren en aan de slag".. niet dus!
Blijkbaar ondersteund PHP5 (De nieuwste) ineens standaard geen MySQL meer waardoor je allerlei dingen moet aanpassen. Uiteindelijk maar weer 4 geinstalleerd welke normaliter perfect werkt, maar.... met MySQL 5 blijkbaar niet! Hij ondersteund het protocol niet als je gewoon verbind met mysql_connect.
Warning: mysql_connect(): Client does not support authentication protocol requested by server; consider upgrading MySQL client
Echt..... wat een geiten daar.
Nu vraag ik me af: Waar zijn die mensen mee bezig?
Een jaar geleden werkte alles prima, maar nu? Niks dan problemen..
Heb nu maar weer PHP & MySQL 4 geinstalleerd waar ik gewoon mee kan werken zoals het hoort...
Nog meer mensen met problemen?
Greetz,
Dennis
Laatst bewerkt: