kipeke10
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2009
Goedendag Helpers,
Op het moment ben ik in het bezit van een html website, het liefst wil ik overstappen naar een website waar bezoekers hun eigen account aan kunnen maken.
Wat ik precies zoek:
- Gebruikers kunnen registreren en inloggen
- Er kan maximaal 1 gebruiker per IP aanmelden (Probeer je een tweede account krijg je een melding)
- Een userlist waarop alle gebruikers te zien zijn + een zoekfunctie zodat je een gebruiker kan zoeken
- Tijdens het registreren moet de gebruiker enkele velden kunnen invoeren (Zoals: Beroep, opleiding, leeftijd) en deze moeten weer worden gegeven in de userlist achter de username.
- Gebruikers kunnen reageren op nieuwsberichten
- Gebruikers kunnen enkele pagina's meer bekijken (Zoals een downloadpage)
- Admin-account die de gebruikers kan verwijderen/blokken/aanpassen.
Extra: Het zou leuk zijn als gebruikers een soort 'profiel' hadden waar ze hun beroep later nog eventueel kunnen aanpassen en waar andere gebruikers informatie van die gebruiker kunnen lezen (Denk aan email etc)
Ik vroeg me af of dit makkelijk is of dat hier een enorm systeem achter zit.
Hopelijk hoor ik hier meer over van jullie
Hartelijke groeten,
Milan
Op het moment ben ik in het bezit van een html website, het liefst wil ik overstappen naar een website waar bezoekers hun eigen account aan kunnen maken.
Wat ik precies zoek:
- Gebruikers kunnen registreren en inloggen
- Er kan maximaal 1 gebruiker per IP aanmelden (Probeer je een tweede account krijg je een melding)
- Een userlist waarop alle gebruikers te zien zijn + een zoekfunctie zodat je een gebruiker kan zoeken
- Tijdens het registreren moet de gebruiker enkele velden kunnen invoeren (Zoals: Beroep, opleiding, leeftijd) en deze moeten weer worden gegeven in de userlist achter de username.
- Gebruikers kunnen reageren op nieuwsberichten
- Gebruikers kunnen enkele pagina's meer bekijken (Zoals een downloadpage)
- Admin-account die de gebruikers kan verwijderen/blokken/aanpassen.
Extra: Het zou leuk zijn als gebruikers een soort 'profiel' hadden waar ze hun beroep later nog eventueel kunnen aanpassen en waar andere gebruikers informatie van die gebruiker kunnen lezen (Denk aan email etc)
Ik vroeg me af of dit makkelijk is of dat hier een enorm systeem achter zit.
Hopelijk hoor ik hier meer over van jullie
Hartelijke groeten,
Milan