PHP nuke gedownload werkt alleen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sportiev1979

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
207
Hey Hey ,
alvast bedankt voor jouw help:thumb:

Ik heb een php nuke gedownload.
Ik heb alleen geen idee hoe hij werkt,

Heb alles geupload en het werkt gewoon niet, volgens mij wel de juiste directory
Heb de index.html geupload werkt allemaal niet:(

Heeft iemand enig idee hoe dit werkt,
Kan je ook meer info geven als je dit wilt

Kan het liggen aan de php versie die de server draait om mijn server(provider draait versie4 of zo, en bij de nuke staat dat men versie 8 of 9 nodig heeft kan dit het zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een php nuke gedownload.
en welk zou dat dan moeten zijn.... keuze genoeg!

Kan het liggen aan de php versie die de server draait om mijn server(provider draait versie4 of zo, en bij de nuke staat dat men versie 8 of 9 nodig heeft kan dit het zijn
Het kan zijn dat de php-versie niet overeenkomt waardoor et niet werkt. Maar voor versie 8 of 9 zal je nog wel even mogen wachten, de huidige release is 5.2...

--Johan
 
welke versie van PHP Nuke heb je?
heb je in config.php wel alle mysql instellingen goed opgegeven en een mysql database aangemaakt? (ondersteunt jouw host dit wel)
 
als het goed is

ja hij ondersteunt het wel
maar heb hem gedownload
en gewoon de map geinstalleerd

heb overigens niet de database aangemaakt.
Kan het daar aan liggen,

als ik de index.html gebruik geeft hij aan
deze map wordt meegestuurd om beveiligingsredenen

Alle index.html pagina`s werken niet naar behoren :( :confused:

welke versie van PHP Nuke heb je?
heb je in config.php wel alle mysql instellingen goed opgegeven en een mysql database aangemaakt? (ondersteunt jouw host dit wel)
 
PHP Nuke werkt niet zonder PHP en MYSQL zoals ik al zei.

je maakt eerst een database aan, zet de juiste instellingen in config.php (of in een ander configuratie bestand) en upload deze dan ook. Zet de juiste instellingen in de Database (is al het goed is een database bestand meegeleverd die je moet invoeren daar).

en welke versie van PHP nuke gebruik je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan