php op iss installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
PHP wordt het meest gebruikt met de Apache webserver... Dus kun je eigenlijk IIS wel weer deinstalleren :p

wat bedoelen ze hier mee?

PHP Parse error: syntax error, unexpected $end in C:\Inetpub\wwwroot\Showband78\agenda.php on line 96

ik hoef het alleen maar offline te hebben,zodat ik op de pc kan zien of hetgoed is gegaan en daarna online te zetten.
het gaat dus alleen maar om controlle voor mij zelf voor dat het online gaat

Parse error is dat je iets niet goed heb gedaan, moet je de regel die erachter staat opzoeken en controleren (Kan ook de regel er boven zijn)

Voor offline testen gebruik ik zelf USB-Webserver, hiermee hoef je niets te installeren gewoon opstarten en je hebt een webserver met PHP, MySQL en PHPMyAdmin.

PHP Parse error: syntax error, unexpected $end in C:\Inetpub\wwwroot\Showband78\agenda.php on line 96

Die lijn is hoogst waarschijnlijk het einde van een body-structuur (een blok tussen accolades {}) Meestal wijst die foutboodschap erop dat je ergens een haakje bent vergeten, of er misschien net een teveel hebt gezet :D

--Johan

ik dacht dus dat het was opgelost,gisteren gedaan op een andere pc maar dan met xampp 1.5.4a en daar werkte wel het php gebeuren.
nu geprobeert op mijn eigen pc en ziet ik het weer niet.
krijg wel een gedeelte te zien maar niet de datums,erg vaag.
weet iemand wat ik het beste kan gaan doen???

Welke code heb je gebruikt? Kan best zijn dat er een fout in de code zit...

het is allemaal wel erg vaag,nu werkt het weer.

Ik zal vast wel iets verkeerd gedaan hebben.
dus de vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan