PhP Poule Indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo!

Omdat ik over 3 weken op stage ga heb ik op school momenteel niets meer te doen, Nu heeft een leraar mij gevraagd een systeem te maken voor zijn sport verenging waar hij de namen van de spelers kan invoegen en zodat als alle spelers erin staan er automatisch een poule indeling wordt gemaakt en als de voorrondes zijn afgelopen wil hij dat de winnaars van de poules in een finale schema worden geplaatst.

Nu heb ik even geen idee waar precies te beginnen dus ik vroeg mij af of er iemand is die mij kan helpen te starten.

Ik hoef geen volledige php code ik vraag om een uitleg waar te beginnen.
gewoon in platte tekst wat het script moet gaan doen om het ongeveer zo te laten lopen als ik eenmaal een beginnetje heb kom ik er wel uit ik heb gewoon geen idee hoe zo'n poule indeling nou eigenlijk in zijn werk gaat.

Hopelijk is er iemand die me wat tips kan geven.

Groeten,
Grumbkow

Ligt eraan of je met een database gaat werken of niet.
Als je met een database ga werken, bepaal dan eerst de tabellen en enkele content.
Ga hierna aan de slag met wat je wilt laten zien en hoe je dit wilt doen.

Dus heel kort je eerste stap is bepalen hoe alles eruit moet komen te zien en ga dan pas aan de slag met het ontwikkelen

Hoop dat dit heeft geholpen

groeten vreugde

Ligt eraan of je met een database gaat werken of niet.
Als je met een database ga werken, bepaal dan eerst de tabellen en enkele content.
Ga hierna aan de slag met wat je wilt laten zien en hoe je dit wilt doen.

Dus heel kort je eerste stap is bepalen hoe alles eruit moet komen te zien en ga dan pas aan de slag met het ontwikkelen

Hoop dat dit heeft geholpen

groeten vreugde

Was inderdaad wel van plan een database te gaan gebruiken ja zodat vooogaande wedstrijden etc ook makkelijk op te halen zijn.

Ik zal er nog even naar gaan kijken. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan