Johantrax
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2006
Euhm... Nee ?Geloof je me niet?
Ik weet niet hoe dat zit met je lessen webdesign, maar als ze daar een systeem hebben om gewoon (zonder servers op te starten etc) op een php-bestand te dubbelklikken zodat het getoond wordt, hebben ze een gat in de markt...
En betreffende VBulletin: ThaDevil weet heus wel hoe dat in elkaar zit, en als je hem niet gelooft, ga je dan ook beweren dat de documentatie van VBulletin zelf fout is?
Nog eenmaal de samenvatting van wat de anderen hier al schreven:
1. PHP wordt op een server uitgevoerd en de gebruiker krijgt het resultaat NIET te zien, dus ook niet via 'bron'
2. PHP is een scripttaal die zelf uit gewone tekst bestaat, daarom kan je die in elke gewone teksteditor bekijken/aanpassen (zoals NotePad), en blijft het PHP zolang je de extensie maar behoudt
Als je nog steeds zin hebt om dit aan te vechten en als leugens af te doen, vrees ik dat je hier op niet veel antwoorden meer zal moeten rekenen. Lees er wat meer over, voor je mensen met een aantal jaar ervaring op dit gebied als ongeloofwaardig afschildert...
Het kan ook zijn dat wij je allemaal verkeerd begrijpen (hoewel ik dat betwijfel). In dat geval nodig ik je uit om je probleem nogmaals te proberen duidelijk uit te leggen, en zullen wij je met plezier proberen verder helpen.
--Johan